پلمب سه مرکز مداخله‌ گر در امور پزشکی و دندانپزشکی در سیرجان

رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان با تاکید بر اینکه؛ سلامت شهروندان اولویت ماست و با متخلفان مماشات و تعارف نداریم، از پلمب سه مرکز غیرمجاز مداخله‌ گر در امور پزشکی و دندانپزشکی توسط مدیران و بازرسان این دانشکده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید علی رضوی نسب با بیان اینکه سلامتی شهروندان جزء خط قرمز حوزه درمان است، گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم و جلوگیری از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان طی بازدیدهای مستمر نظارت بر درمان دانشکده یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی و لیزر شناسایی و پلمب شد.

وی در ادامه افزود: همچنین در همین راستا دو مرکز که توسط افراد غیرمجاز اقدام به دخالت در امور پزشکی و دندانپزشکی داشتند، پلمب و پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

به گفته رئیس دانشکده علوم پزشکی، شهروندان فقط از طریق مراکز دارای مجوزهای قانونی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند و از مراجعه به افراد یا مراکز فاقد مجوز جدا خودداری کنند.

دکتر رضوی نسب با تاکید به این که شهروندان مرکز و افراد درمانگر را بر اساس تبلیغات فضای مجازی انتخاب نکنند، متذکر شد: فرد درمانگر می‌ بایست دارای مجوز فعالیت معتبر باشد و پروانه فعالیت نیز باید در معرض دید مراجعان قرار بگیرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا از طریق شماره ۰۳۴۴۱۵۲۴۴۵۱ داخلی ۳۱۲ اداره نظارت بر درمان اطلاع دهند.

دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha