جذب یک هزار و ۷۴۶ حامی برای ایتام خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی از جذب یک هزار و ۷۴۶ حامی در شب‌های قدر برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمد عرب با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان اظهارکرد: تاکنون ۴۰۶ هزار و ۶۵۲ بسته معیشتی، پرس غذا و افطاری ساده بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی ارزش ریالی کمک‌های خیران در طرح اطعام مهدوی را ۲۲۷ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال اعلام کرد و بیان داشت: ۱۲ هزار و ۱۳۵ بسته معیشتی، ۲۵۰ هزار و ۲۸۰ پرس غذای گرم و ۱۴۴ هزار و ۲۳۷ مورد افطاری ساده توزیع شده است.

وی از جذب یک هزار و ۷۴۶ حامی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر خبر داد و افزود: خیران حمایت از ۲ هزار و ۳۸۹ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۵ پایگاه حامی یابی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در شب‌های قدر برپا بوده است، بیان داشت: از این تعداد ۱۲ پایگاه در مکان‌های مذهبی سایر استان‌ها مستقر بود که در مجموع ثبت نامی ها ۶۵۳ حامی با تخصیص ۸۰۰ فرزند مربوط به استان‌های خراسان رضوی، قم و تهران بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha