بیش از ۲۶۰ هزار ماموریت امدادی از سوی اورژانس ۱۱۵/ راه اندازی ۱۱ پایگاه اورژانس ۱۱۵ در فارس

با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، توانمندی ها و نیازمندی های مجموعه اورژانس ۱۱۵ فارس بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون درمان دانشگاه در این نشست با قدردانی از تلاش های شبانه روزی و بی وقفه مجموعه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه، گفت: اورژانس ۱۱۵ از حلقه های موثر و حیاتی در چرخه ارایه خدمات موثر و به هنگام، در نظام سلامت است.

دکتر «مهرداد شریفی» افزود: روند رو به رشد مجموعه اورژانس ۱۱۵ از سال های گذشته تاکنون موجب رضایت مندی و اعتماد مردم به مجموعه سلامت شده است.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با قدردانی از حمایت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای رفع چالش ها و نیازمندی های اورژانس ۱۱۵ گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ را به معاون درمان دانشگاه ارایه کرد.

دکتر «محمدجواد مرادیان» از انجام بیش از ۲۶۰ هزار ماموریت امدادی از سوی اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد و افزود: بیش از هشتاد درصد از مجموع ماموریت های اورژانس ۱۱۵ در استان فارس در سال گذشته در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده است.

او ادامه داد: در سال گذشته یازده پایگاه جدید شامل سه پایگاه شهری و هشت پایگاه جاده ای در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به بهره برداری رسید.

دکتر مرادیان با اشاره به اضافه شدن سه دستگاه اتوبوس آمبولانس جدید در سال ۱۴۰۱ به اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عنوان کرد: در مجموع چهار اتوبوس آمبولانس در ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مواقع نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

افزوده شدن هشت دستگاه موتورلانس جدید در سال گذشته به ناوگان اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیگر دستاوردهای سال ۱۴۰۱ است که مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به آن اشاره کرد و افزود: شبکه های بهداشت و درمان «کازرون»، «داراب»، «خرم بید»، «نی ریز» و «نورآباد» نیز در سال گذشته به سیستم آسایار مجهز شده اند.

در ادامه این نشست هم اندیشی، برنامه های عملیاتی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برای سال جدید مطرح و حاضران در این نشست به بیان دیدگاه های خود در راستای دستیابی به این برنامه ها پرداختند.

این نشست با حضور دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «محمدجواد مرادیان» مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و جمعی از مسوولان و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در دفتر معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha