دستگاه قضایی مددیار دولت در مهار تورم و رشد تولید خواهد بود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای تجربیات سال‌ های گذشته خود در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی و مبتنی بر برنامه‌های موردنظر در سال ۱۴۰۲، به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "مهار تورم، رشد تولید" مددیار دولت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در محفل انس با قرآن که با حضور کارکنان قضایی و اداری شهرستان زرند و خانواده‌ های آن‌ ها و مسئولان شهرستان‌ های کوهبنان، زرند و راور برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌ های اخیر همواره بر موضوع اقتصاد تاکید داشته اند.

وی افزود: امسال نیز موضوعاتی مانند مهار تورم، رشد اشتغال و تولید مورد تاکید معظم له قرار گرفته است؛ که دستگاه قضایی در مسیر اجرای این تاکیدات گام بر می‌ دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان کرمان بر مبنای تجربیات سال‌ های گذشته خود در حوزه حمایت از اقتصاد مقاومتی و مبتنی بر برنامه‌ های موردنظر در سال ۱۴۰۲، به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "مهار تورم، رشد تولید" مددیار دولت خواهد بود.

حجت الاسلام حمیدی، بیان کرد: دادگستری کل استان کرمان اقدامات خود در حمایت از تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی را از سال‌ ها قبل آغاز کرده و در این زمینه ضمن گره گشایی از مشکلات فعالان اقتصادی، تجربیات بسیار خوبی حاصل شده است.

وی عنوان کرد: قوه قضائیه طی سال جاری با بهره گیری از تجربیات موجود، به دولت در مسیر تحقق شعار سال کمک خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، اظهار کرد: دادستان‌ های استان کرمان در حوزه مهار تورم و توسعه اشتغال نیز در میدان عمل خواهند بود و به سازمان‌ های دولتی در این مسیر کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات و خدمات قضات، کارکنان قضایی، اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف شهرستان زرند، ابراز کرد: امیدواریم با تداوم تلاش، پشتکار و جدیت کارکنان قضایی و اداری شهرستان زرند، در راستای اجرای اولویت‌ های موردنظر قوه قضائیه گام برداشته شده و خدمات ارزشمندی به مردم انقلابی و مومن این شهرستان برداشته شود.

وی بر بهره گیری از ظرفیت‌ های ماه مبارک رمضان تاکید و خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان به حرمت قرآن کریم از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و باید بهره‌ های معنوی این ماه پربرکت در سایر ماه‌ های سال نیز تداوم یابد.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha