انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بهزیستی، کمیته امداد و فنی و حرفه ای شهرستان زرند

فرماندار شهرستان زرند، گفت: به منظور ایجاد بستر آموزش حرفه آموزی کار آمد جامعه هدف دو نهاد حمایتی تفاهم نامه سه جانبه فی مابین بهزیستی، کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه ای این شهرستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید رضا حسینی نژاد در مراسم انعقاد این تفاهم نامه، گفت: با پیگیری دستگاه های حمایتی و همکاری ارزشمند فنی وحرفه ای در شهرستان زرند جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد از دوره های آموزشی حرفه آموزی در این شهرستان برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت توانمند سازی پایدار جامعه هدف تحت حمایت دستگاه های حمایتی، عنوان داشت: در سال جدید تمام عزم و اراده خود را برای ایجاد بستر مناسب برای رشد تولید و رفع موانع بر سر راه تولید کنندگان بکار بسته ایم .

فرماندار زرن خاطرنشان کرد: یکی از عوامل مهم و اثرگذار در رشد و توسعه پایدار مشاغل، تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز بازار کار می‌ باشد؛ که خوشبختانه با تعامل بین دستگاه‌های متولی این موضوع مهم در حال پیگیری و انجام است.

حسینی نژاد یادآور شد: با انعقاد این تفاهم نامه فی مابین دو دستگاه حمایتی(کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی) و مرکز فنی حرفه‌ ای شهرستان زرند؛ علاوه بر توانمند سازی جامعه تحت پوشش با آموزش‌ های رایگان دولتی جهت اشتغال در واحدهای تولیدی و ارائه مشاوره شغلی، به منظور پایدار نمودن مشاغل، پرداخت تسهیلات به متقاضیان راه اندازی شغل هدفمندتر خواهد گردید و نتیجه موثرتری در پیشگیری و کاهش آسیب‌ های اجتماعی برای این قشر به دنبال خواهد داشت.

بهزیستی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha