دو برابر شدن محصول خرما در ریگان به کمک دانش بنیان ها

فرماندار شهرستان ریگان؛ با اشاره به شناسایی صنایع تبدیلی در حوزه جهاد کشاورزی، تاکید کرد: جهاد کشاورزی با استفاده از شرکت های دانش بنیان می تواند محصول تولید خرما را در شهرستان ریگان دو برابر نماید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراد آبیار در اولین جلسه شورای اداری ریگان در سال جدید، با اشاره به نامگذاری شعار سال، مهار تورم و رشد تولید بیان کرد: در راستای شعار سال (رشد تولید و مهار تورم) با همت و تلاش شما مدیران به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی ابراز داشت: اداراتی که مستقیم درگیر شعار سال هستند تمام تلاش خود را در این زمینه داشته باشند و از مدیران و مسئولان خواست؛ با روحیه جهادی و انقلابی در کنار مردم باشید.

فرماندار شهرستان ریگان تصریح کرد: جهت تسهیل وجذب سرمایه گذاری یک اتاق وکارشناس در محل فرمانداری در این زمینه راه اندازی شده است و جهت جذب سرمایه گذاران در حوزه‌ های موسسات غیر دولتی شهرداران نیز در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

مراد آبیار، اظهار کرد: در راستای رونق تولید در روستاها بخشداران با شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها در روستاها در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند

وی با اشاره به شناسایی صنایع تبدیلی در حوزه جهاد کشاورزی، تاکید کرد: جهاد کشاورزی با استفاده از شرکت های دانش بنیان می تواند محصول تولید خرما را در شهرستان ریگان دو برابر نماید.

امام جمعه شهرستان ریگان نیز با بیان اینکه دولت مردمی آیت الله رئیسی امید آفرینی را در جامعه ایجاد نموده اند و با اشاره به فعالیت های دولت مردمی عنوان داشت: آیت الله رئیسی را می توانیم به عنوان سردار امید آفرینی در جامعه بیان کنیم.

وی ابراز کرد: کار شبانه روزی و جهادی در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد؛ چرا که ارائه کار درست و صحیح و جهادی همراه با تفکر و برنامه ریزی درست جامعه محرومین برکت خداوند متعال را در پی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان ریگان؛ خاطرنشان کرد: همه ما در مسند آماده سازی حکومت عدل مهدوی هستیم

سرهنگ دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان نیز در این جلسه؛ از راه اندازی قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) با تشکیل ۷ کمیته در شهرستان خبر دادو سرگرد سهرابی را به عنوان جانشین سپاه شهرستان معرفی نمود.

معاون سیاسی اجتماعی ،امنیتی فرمانداری ریگان در این جلسه از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی روز قدس قدردانی نمود و ابراز کرد: حضور با شکوه مردم روزه دار ریگانی مشت محکمی بر دهان استکبار بود

حجت الاسلام نازلی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان نیز از انجام فعالیت های قرآنی در روستاهای شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha