پایان تلخ دورهمی دوستانه در ریگان که منجر به قتل شد

رئیس دادگستری شهرستان ریگان با اشاره به وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در این شهرستان، از بازداشت عامل اصلی قتل و ۱۰ متهم دیگر در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد دهقان در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی گزارشی مبنی بر یک فقره نزاع منجر به قتل، بلافاصله نیروهای امنیتی و انتظامی به محل جرم اعزام و تحقیقات مقدماتی آغاز و پرونده در مسیر قضایی قرار گرفت.

وی افزود: تعدادی جوان در یک میهمانی دوستانه شرکت نموده و پس از مصرف مشروبات الکلی، با توجه به درگیری و نزاع به وجود آمده فردی که کمتر از ۲۰ سال سن داشت؛ مورد جرح با چاقو قرار گرفته و در دم جان خود را از دست می دهد.

این مقام قضایی، اظهار داشت: در این رابطه بلافاصله و ظرف کمتر از سه ساعت قاتل و تمام افراد حاضر در این جمع، با حکم قضایی و اقدام سریع پلیس آگاهی ریگان بازداشت شده و پس از تفهیم اتهام، تمامی متهمان که تعداد ۱۰ نفر می باشند، بازداشت شدند.

جواد دهقان؛ بیان کرد: رسیدگی به پرونده فوق بصورت فوری و سریع خواهد بود و اشد مجازات در انتظار محکومان خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان نیز گفت: فردی که طی نزاع رخ داده بین چند جوان در یک محفل شبانه باعث قتل یک جوان ۱۹ساله شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ"اسحاق دریجانی"در تشریح این خبر گفت: مقتول که در یکی از روستاهای ریگان با چند جوان دیگر در یک محفل دوستانه حضور داشته است در پی تنش و نزاع ایجاد شده بین آن ها توسط یکی از همین افراد از ناحیه گردن با ضربات چاقو مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.


وی؛ بیان اینکه ساعاتی بعد از قتل با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات محلی ۹ جوان به همراه عامل اصلی قتا که در صحنه قتل حضور داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ریگان تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده و با تحقیقات میدانی صورت گرفته از این افراد مشخص شد همه این افراد در روز حادثه به دعوت یکی از همین دوستان در یک باغ گرد هم می آیند و قاتل و مقتول سر موضوعاتی واهی با یکدیگر وارد بحث و مشاجره می شوند؛ که متاسفانه ادامه این تنش و درگیری بین آن ها منجر به این نزاع خونین می شود.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha