کد خبر: 197861
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است و باید در حد توان بتوانیم کمک حال افراد بی‌بضاعت باشیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری سلامت،

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در مراسم دهمین مرحله رزمایش همدلی و احسان کردستان اظهار کرد: دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است و باید در حد توان بتوانیم کمک حال افراد بی‌بضاعت باشیم.

وی کمک و همدلی را امری پسندیده دانست و افزود: افراد با بخشش و کمک به نیازمندان می‌توانند راه سعادت و زمینه سپاسگزاری از نعمات خداوند را در پیش بگیرند.

نماینده ولی فقیه کردستان یادآور شد: شکر نعمات الهی را باید با انجام کار دقیق و خلاقانه و مجدانه به جا بیاوریم و توزیع بسته‌های معیشتی می‌تواند راه ارزشمندی برای کمک به نیازمندان باشد.

دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است

اجرای ۱۰ رزمایش احسان و همدلی در کردستان

مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) نیز در این مراسم، مهم‌ترین هدف بنیاد احسان را توزیع بسته‌های معیشتی و ایجاد بستر مناسب جهت نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی و تقویت سرمایه اجتماعی آنها دانست.

دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است

وی خاطر نشان کرد: تاکنون در استان کردستان در مجموع ۱۰ رزمایش انجام شده و در این راستا بیش از ۲۲۵ هزار بسته بین نیازمندان توزیع شده است.

طالبی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل بسته‌های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر بود.

دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است

وی به ارزش ریالی بسته‌ها پرداخت و عنوان کرد: این بسته‌ها به ارزش ۱۱۵ میلیارد تومان توسط گروه‌های مردمی به اقشار نیازمند اهدا شده است.

وی بیان کرد: امروز نیز به مناسبت عید سعید فطر، در راستای برگزاری این رزمایش پنج هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۲ میلیارد ریال توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان کردستان میان خانواده‌های نیازمند کردستانی توزیع می‌شود.

دستگیری از نیازمندان یک توفیق الهی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha