نزاع دسته جمعی در باغ شاهزاده ماهان حادثه ساز شد/یک فوتی و دو مصدوم

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کرمان، گفت: بر اثر نزاع دسته جمعی بین مسافران دو اتوبوس در باغ شاهزاده ماهان، متاسفانه یک نفر فوت و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر سید محمد صابری، در تشریح جزئیات این حادثه، گفت: عصر یکشنبه سوم اردیبهشت ماه؛ حوالی ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه در پی تماس با اورژانس مبنی بر وقوع نزاع و مصدومیت چند تن در پارکینگ باغ شاهزاده ماهان، بلافاصله همکاران ما از نزدیک ترین مرکز اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: درگیری بین ۲ گروه از مسافران مربوط به ۲ تا اتوبوس که از خارج از استان به کرمان آمده بودند، نزاع پیش آمده بود و در جریان این نزاع، یک خانم دچار ایست قلبی تنفسی شده بود و همکاران ما بلافاصله اقدامات احیای قلبی ریوی را انجام و سپس فرد را به مرکز درمانی منتقل کردند؛ که متاسفانه اقدامات درمانی موثر واقع نشد و فرد جان باخت.

رئیس اورژانس کرمان؛ تصریح کرد: فرد متوفی حدودا ۷۲ ساله و اهل استان هرمزگان و شهرستان جاسک بود و طبق گفته یکی از همراهانش سابقه بیماری قلبی داشته و آثار عمل جراحی باز روی قفسه سینه او مشهود بود.

دکتر صابری با اشاره به اینکه این حادثه ۲ مصدوم دیگر نیز داشت، بیان کرد: مصدومان ۲ آقای ۳۸ و ۴۴ ساله بودند؛ که آقای ۴۴ ساله دچار ترومای ضربه به سر و آقای ۳۸ ساله نیز دچار پارگی در ناحیه پشت گوش و پشت سر شده بود؛ که هر دوی این مصدومین ترخیص شدند.

انتهای پیام/

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha