سپاه به هیچ عنوان در بعد سلبی حجاب ورود نخواهد کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار المهدی (عج)، گفت: به هیچ عنوان سپاه در خصوص بعد سلبی عفاف و حجاب که دستگیری، زندانی و برخورد است ،ورود نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه سپاه یک مجموعه انقلابی و نهاد است، اظهار کرد: نهاد ها تشکیل یافته بعد ار انقلاب هستند و یک سری نهاد ها تاثیر گذاری بسیاری در مانایی و ماندگاری انقلاب داشتند که یکی از نهادها سپاه است که در ۲ اردیبهشت سال ۵۸ تأسیس شد.

وی با بیان اینکه در سال ۵۹ با شروع جنگ تحمیلی رویکرد سپاه نظامی شد و نگاه جامعه نیز به سمت نظامی گسیل داده شد، افزود: در حالی که مقام معظم رهبری مجموعه سپاه را بصورت ویژه دیدند و فرمودند سپاه یک مجموعه صرفا نظامی نیست، بلکه سپاه مجموعه انقلابی برای حفاظت انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار المهدی (عج) زنجان، با بیان اینکه هویت انقلابی سپاه ماندگار باشد در مجموعه سپاه، نهاد نمایندگی تشکیل شد، بیان کرد: رسالت نمایندگی در سپاه پاسداری و صیانت از هویت مکتبی انقلابی و ولایی سپاه است.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به سه محور مطالبه مقام معظم رهبری به نمایندگان ولی فقیه در سپاه ، اظهار کرد: ارتقای معنویت و بصیرت دینی مطرح است در این راستا در جهاد تببین با قوت تمام در حال عمل است که در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار جلسه بصیرتی برگزار شده است، و محور دوم این مطالبه رهبری تقویت روحیه جهادی و انقلابی است و محور سوم بهره گیری از روحانیون حوزه‌های علمیه است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته عقیدتی،سیاسی و هفته معلم از روز ۹ اردیبهشت تا ۱۴ اردیبهشت ماه، بیان کرد: در این راستا ۲۰۰ برنامه پیش بینی شده است که این از جمله مهمترین این برنامه ها همایش هادیان سیاسی، مراسم حکمت مطهر،تبیین اندیشه ها و آثار شهید مطهری، با محوریت جهاد تبیین،تشکیل قرارگاه ویژه حجاب و عفاف،تجلیل از اساتید و فرهنگیان مربیان برجسته، برگزاری کرسی‌های هم اندیشی توسط بسیج اساتید، طرح ناظر در خصوص حجاب و عفاف، تجلیل از مربیان برتر عقیدتی یادواره شهدای معلم فرهنگی، برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری، برگزاری کارگاه آگاه سازی ازدواج آسان و ... در سطح استان است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حجاب، خاطر نشان کرد: سپاه در زمینه عفاف و حجاب در بعد ایجابی ورود خواهد کرد نه در بعد سلبی و صرفا در قالب تذکر لسانی خواهد بود و به هیچ عنوان سپاه در خصوص بعد سلبی عفاف و حجاب که دستگیری، زندانی و برخورد است ،ورود نخواهد کرد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha