۵۰ هزار فرصت شغلی، توسط صندوق‌های قرض الحسنه اشتغال‌زا

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در  رزمایش گروه‌های جهادی بسیج کارگری با محوریت سپاه کربلا ، ضمن تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، با اشاره به اهمیت روز قشر بسیج کارگری، گفت: دوم اردیبهشت شهادت شهید برونسی که به نام روز کارگر نام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سردار زهرایی با بیان این که سازمان بسیج مستضعفین حلقه میانی بین حاکمیت و مردم است اظهار کرد: رزمایش‌های عمومی و تخصصی در راستای بسیج کنند گی مردم تدارک دیده شده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور
افزود: رزمایش عمومی شامل جهادگران فاطمی است که در هر سال عام گروه‌های جهادی، در نقاط مختلف کشور ۱۲ نوع خدمت انجام می‌دهند.

سردار زهرایی به برگزاری رزمایش‌های تخصصی اشاره کرد و گفت: رزمایش‌های تخصصی مخصوص اقشار در راستای تحقق شعار سال صورت می‌گیرد که امسال با توجه به شعار سال بسیج کارگری این رزمایش را برگزار کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه بیش از ۳ هزار پایگاه بسیج کارگری در کشور وجود دارد، ادامه داد: در هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل شده است و بسیج کاگری خود را ملزم کرده با توجه به تخصصی که در ۵ دسته تقسیم شده، به جامعه هدف خدمات بدهد و این رزمایش جهادی در طول سال ادامه دارد.

سردار زهرایی از اجرای طرح‌های دوازده گانه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی اقشار تخصصی بسیج هم خبر داد و گفت: طرح اهدای نشان اقتصاد مقاومتی به مراکز و واحدهای تولیدی یکی از این طرح‌ها است که توسط بسیج کاگری در حال اجرا می‌باشد.

مسئول بسیج سازندگی کشور گفت: نزدیک به ۲۹ هزار صندوق قرض الحسنه اشتغال زا با عضویت یک میلیون و ۳۰۰ هزار خانوار تشکیل و در سال گذشته نزدیک به ۵۰ هزار فرصت شغلی توسط این صندوق‌ها ایجاد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha