صنعت فرش و صنایع دستی کرمان نیاز به توجه ویژه دارد

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر رفع مشکلات زیرساختی صنایع کوچک، حمایت از صنایع دستی و حمایت از تولید فرش تاکید و بیان کرد: فرش کرمان دارد جایگاه خود در دنیا را از دست می‌ دهد و باید به ظرفیت‌ های این حوزه توجه شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در هشتاد و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان، گفت: تعیین شعار "مهار تورم و رشد تولید" برای سال ۱۴۰۲ بیانگر آن است که اگر تورم مهار نشود، به تولید و صادرات خدشه وارد می‌ کند و به منظور حمایت از صادرات و تولید، حتما باید به مهار تورم توجه شود.

وی، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان "مهار تورم، رشد تولید" افزود: مقام معظم رهبری به شکلی هوشمندانه امسال دو مطلب را در شعار سال گنجانده اند؛ که مکمل یکدیگر هستند و باید به صورت همزمان با آن‌ ها توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر توجه به نقش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در کنترل و مهار تورم، اشاره و عنوان کرد: در حوزه صادرات ضمن توجه به ظرفیت‌ های بالای استان، باید به ظرفیت‌ های کوچکتر استان نیز توجه شود و چتر حمایتی بر سر این بخش نیز گسترانده شود.

حجت الاسلام حمیدی، بر رفع مشکلات زیرساختی صنایع کوچک، حمایت از صنایع دستی و حمایت از تولید فرش تاکید و بیان : فرش کرمان دارد جایگاه خود در دنیا را از دست می‌ دهد و باید به ظرفیت‌ های این حوزه توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ های ستاد استانی اجرای سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با ریاست رئیس کل دادگستری و دبیری دادستان استان می‌ تواند در مسیر حمایت از تولید، رشد تولید و مهار تورم بسیار اثرگذار باشد.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha