در آینده ای نزدیک منحصر به فرد ترین نمایش میدانی در زنجان برگزار می شود

شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان در بخش فرهنگی، ظرفیت تئاتر را مدنظر قرار گرفته است که در این راستا در آینده ای نزدیک منحصر به فردترین نمایش میدانی در شهر زنجان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، علیرضا فیروزفر شامگاه روز جمعه (۸ اردیبهشت‌ماه) در آیین اختتامیه همایش تئاتر مردمی «بچه‌های مسجد»، با بیان اینکه نمایش ارکان مختلفی دارد که وقتی به آن‌ها دقت کنیم متوجه می‌شویم نمایش چه کارعظیمی است، اظهار کرد: نمایش و تئاتر ‌کار تشکیلاتی بسیار مهم است و این زمانی که با اهداف مدنظر در مساجد همراه می‌شود اهمیت آن بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی افزود: مسجد برکات زیادی همانند انقلاب اسلامی داشته است زیرا انقلاب از مسجد شروع شد و دورهمی‌های مساجد خروجی مطلوبی داشته‌اند.

شهردار زنجان با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت فضاهای مذهبی و فرهنگی برای رشد و نمو درست جوانان بهره ببریم، افزود: سعی شده است در شهرداری به این بخش توجه شود؛ چراکه شهر برای همه مردم است و در ابعاد مختلف باید ورود پیدا کنیم تا شهروندانی بانشاط داشته باشیم.

فیروزفر تصریح کرد: در همین راستا شهرداری زنجان در بخش فرهنگی، توجه به ظرفیت تئاتر در انتقال مفاهیم، را مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری منحصر به فردترین نمایش میدانی شهر زنجان در آینده‌ای نزدیک گفت: امیدواریم بتوانیم به وظایف خود در این بخش به‌درستی عمل کنیم.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha