اساتید با آراستگی به نعمت اندیشه ورزی، در پی دریچه ای نو به سوی تعالی بشریت هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی به مناسبت روز معلم و استاد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، ثمره تلاش های اساتید دانشگاه را گشودن دریچه ای نو به سوی تعالی بشریت دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام دستاورد همت اساتید را روشنی چراغ اندیشه، فرا روی جامعه بشریت دانست.

در متن پیام رئیس دانشگاه به این مناسبت آمده است:

نون والقلم

بهره مندی از موهبت والای «تعلیم» و «تعلم» و حضور در این وادی، بی تردید از برکات خداوندی است که به انسان هایی اعطا می شود از جنس اندیشه و معرفت؛ آنان که با آراستگی به نعمت اندیشه ورزی، در پی دریچه ای نو به سوی تعالی بشریت بوده و مسیر آینده را فروغی بیکران می بخشند.

آنان که با تاسی به سیره انبیای الهی و با بهره مندی از سجایای اخلاقی در کنار دانش متعالی، چراغی فرا روی یکایک ما گشوده و با پرورش قدرت اندیشه، چشمان ما را به دنیایی نو گشودند که تنها از منظر دانایی ممکن می گردد.

در سالروز شهادت استادی که یاد و نامش در تاریخ اندیشه و معرفت ایران همواره جاویدان خواهد بود، پاس می داریم کوشش ارزنده اساتید و معلمان ارجمندی که با خدمت در این کسوت انسانی، جامعه و آینده مرهون آنان گردیده و به ویژه این روز را بهانه ای ارزشمند می دانم برای تجلیل از اساتید شریف حوزه علوم پزشکی که مسیر تعلیمشان، راهی نو به سوی ارتقای موهبت سلامت و حیات بخشیدن به جامعه بشریت است.

امسال نیز تقارن این روز بزرگ با ایام هفته ملی سلامت، پیوندی مبارک است از مشی ارزشمندی که اساتید پرتلاش مجموعه علوم پزشکی، در توسعه توامان دو مقوله «دانش» و «سلامت» به کار بسته و ثمره آن را می توان در پرورش دانشجویان توانمند، آگاه و اندیشه ورز در این حوزه مشاهده کرد که ترسیم گر افق های روشن سلامت فردای ایران عزیزمان خواهند بود.

کوشش صادقانه و تعهد انسانی شما عزیزان به مسیر والایی که برای خدمت برگزیده اید، در کنار جایگاه ارزنده ای که به شما اعطا نموده، بی شک از ثمره ای اخروی برخوردار خواهد بود که حاصل همت بی نظیر شما زنان و مردان بزرگوار، در تجلی اندیشه بشریت است.

با تبریک این روز به یکایک همکاران ارجمندم در جامعه دانشگاهی مجموعه سلامت استان، امید است در پناه مهر بیکران خداوندی، همواره از نعمت سلامت و سعادت روزافزون بهره مند بوده و مسیر پرافتخار حیات شما عزیزان، همواره پر رهرو باشد.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha