در راستای تعاملی موثر، انجام جراحی پیشرفته ارتوپدی در بیمارستان امیدوار اوز

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از انجام عمل های جراحی پیشرفته ارتوپدی در بیمارستان امیدوار اوز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، حضور پزشکان متخصص مورد نیاز مردم منطقه بر اساس نیازسنجی های دقیق مجموعه در کنار جذب اعتبار دولتی و جلب حمایت خیرین، موقعیتی فراهم آورده که امروز شاهد پیشرفت خدمات درمانی و انجام عمل‌های جراحی پیشرفته در منطقه وسیع شهرستانهای چهارگانه تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان باشیم.

دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشکده در این باره اظهار داشت: پیش از این در خصوص توزیع پزشکان متخصص و جذب بی سابقه آن در مجموعه سخن گفتیم و خرسندیم که امروز در جای جای منطقه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان، شاهد ثمرات آن هستیم.

وی با اشاره به ارایه بهتر و بیشتر خدمات به مراجعان و بیماران در هر ۴ بیمارستان تحت پوشش تصریح کرد: توزیع متخصصان جوان و تازه نفسی که مسلط به علم روز پزشکی هستند در بیمارستانهای تحت پوشش مجموعه، خیرین و دولت را ترغیب به همراهی کرده و زمینه را برای پیشرفت هر چه بیشتر خدمات در مجموعه فراهم کرده است، به طوری که امروزه شاهد انجام اعمال جراحی و ارایه خدماتی هستیم که تا کنون به شکل بسیار محدودی در مراکز درمانی منطقه انجام می شد.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به انجام عمل تعویض مفصل توسط دکتر بهمنی متخصص ارتوپدی بیمارستان امیدوار اوز بیان داشت: در بیمارستان امیدوار امسال شاهد اختصاص پزشکانی در ۱۰ تخصص مختلف از جمله ارتوپدی بودیم که با همت همسوی نیک اندیشان اوزی و تهیه ست اعمال جراحی ارتوپدی و تهیه برخی دیگر از اقلام مرتبط، زنجیره خدمت رسانی در این خصوص را تکمیل کرده تا امروز شاهد انجام اعمال پیشرفته ارتوپدی از جمله تعویض مفصل در آن بیمارستان باشیم.

وی خاطر نشان کرد: موسسه خیریه بیمارستان امیدوار اوز، به عنوان تنها موسسه خیریه بیمارستانی مجوز دار منطقه توانسته با اتحاد همه جانبه نیک اندیشان شهرستان، خوش درخشیده، با اقدام به موقع خود کمک شایانی به بیمارستان کرده و علاوه بر حفظ ماندگاری متخصصان، زمینه جذب اعتبار دولتی و افزایش درآمد آن مرکز درمانی را نیز فراهم آورد.

وی ضمن تشکر از دید باز و اندیشه نیک خیرین منطقه، اذعان داشت: اعتماد مردم به خادمان خود در مجموعه علوم پزشکی لارستان هم می تواند زمینه دریافت خدمات پیشرفته بیشتری را فراهم کرده و هم امکان جذب اعتبارات دولتی را سبب شود.

گفتنی است در توزیع اخیر پزشکان متخصص به بیمارستان امیدوار اوز، پزشکانی در ۱۰ تخصص ارتوپدی، جراح عمومی، داخلی، رادیولوژی، عفونی، روانپزشک، قلب، زمان و زایمان، بیهوشی و اطفال به این مرکز درمانی اختصاص داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha