دستگیری عامل تیراندازی منجر به مجروحیت ۵ شهروند سیرجانی

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع تیراندازی و مجروحیت ۵ نفر که به دنبال یک نزاع فردی رخ داده بود کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ مرتضی امیرسبتکی، گفت: در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به مجروحیت ۵ نفر در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های حاشیه شهر سیرجان و بلافاصله واحدهای گشتی به محل وقوع اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد؛ تعداد ۵ پسر جوان از افراد حاضر در این منزل مسکونی توسط فردی با شلیک اسلحه شکاری مجروح شدند و ضارب نزاع نیز بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان اضافه کرد: با آغاز پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل این تیراندازی و با تلاش تیم هایی از پلیس امنیت عمومی این متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر دستگیر شد.

سرهنگ امیر سبتکی، بیان کرد: علت و انگیزه این نزاع که متاسفانه منجر به مجروحیت ۵ نفر شد؛ اختلاف و درگیری قبلی بین چند پسر جوان و وقوع نزاع بین آنها عنوان شده است، که در این رابطه این متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد و تحقیقات تکمیلی در دست انجام است.

پلیس سیرجان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha