حضور ۱۵ گروه کشوری در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان

دبیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان گفت: در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به مدت ۴ روز میزبان ۱۳۰ هنرمند از سراسر کشور در قالب ۱۵ گروه هستیم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دبیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در این نشست، گفت: جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی یک رویداد بزرگ فرهنگی، هنری و معنوی است و شهرستان جیرفت افتخار میزبانی این جشنواره را دارد.

سعید سالارگنجی افزود: این جشنواره یک طرح و ایده بود؛ که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به بنیاد بین المللی رضوی ارائه کرد و ما حمایت و موافقت بنیاد، جشنواره در جیرفت برگزار شد.

وی اظهار داشت: میزبانی چنین رویداد بزرگی نیازمند تامین زیرساخت ها است و نیاز است که کلیه ادارات برای برگزاری هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشنواره، پای کار بیایند.

دبیر اجرایی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان، عنوان کرد: در جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به مدت ۴ روز میزبان ۱۳۰ هنرمند از سراسر کشور در قالب ۱۵ گروه هستیم.

سالارگنجی بیان کرد: در کنار اجرای تئاتر خیابانی نمایشگاه جنبی با محوریت معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جنوب کرمان برپا می شود.

دبیر تخصصی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان نیز در نشست هم اندیشی عوامل اجرایی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان که در فرمانداری جیرفت برگزار شد، گفت: جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان یک رویداد معنوی درباره سبک زندگی امام رضا(ع) و شخصیت آن حضرت است.

علی محمد رادمنش؛ بیان کرد: هر ساله بنیاد رضوی جشنواره های رضوی را در سطح ملی و بین المللی برگزار می کند و برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره انتظار است ادارات و نهادها حمایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی با توجه به این که یک رویداد فرهنگی معنوی است می تواند نشاط آفرین باشد.

دبیر تخصصی جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان اظهار کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی ۱۹ اردیبهشت ماه در جوار مرقد شهدای گمنام مصلی شهر جیرفت به همراه اجراها در همین روز آغاز خواهند شد، که از ساعت ۱۷ عصر تا ۱۱ شب ۱۵ تئاتر خیابانی در پارک ولیعصر برگزار می شوند.

رادمنش ادامه داد: همزمان با افتتاح جشنواره، ۳ موکب جهت خدمت رسانی نیز راه اندازی می شوند.

وی عنوان کرد: دومین روز از جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی یک کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و هنرمندان جنوب کرمان برگزار و در نهایت آیین اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در محل میدان امام حسین(ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha