وضعیت اتوبوسرانی زنجان مطلوب نیست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل عمومی بخصوص بخش اتوبوسرانی مطلوب نیست،گفت: بنده به هیچ وجه از وضعیت نامطلوب حمل و نقل عمومی شهر زنجان دفاع نمی کنم، چرا که جای دفاع ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، مجید ناصحی مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان،به مناسبت روز شوراها با اشاره به رفع مشکلات ترافیکی شهر زنجان، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که فرد پیمانکاری که برای اجرای طرح ترافیک در شهر زنجان انتخاب می‌شود به صورت عملیاتی باشد .

وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان تیرماه تغییراتی در سیستم الگوی ترافیک در سطح شهر شاهد باشیم چرا که با این وجود ممکن است تغییراتی در گردش معابر شهر ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وضعیت نامطلوب حمل و نقل عمومی شهر زنجان،گفت: متأسفانه در طول سال‌های گذشته حتی یک دستگاه اتوبوس قبل از این برای شهرداری خریداری نشده بود که در سال ۱۴۰۱ تعدادی اتوبوس و مینی بوس خریداری شد که ۱۲ اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر شد.

ناصحی مقدم با بیان اینکه بنده نیز به هیچ وجه از وضعیت نامطلوب حمل و نقل عمومی شهر زنجان دفاع نمی کنم، افزود: وضعیت فعلی حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش اتوبوسرانی مطلوب نیست و جای دفاع ندارد.

وی تصریح کرد: بخشی از این مشکلات ناشی از این است که هزینه ها با درآمدها همخوانی ندارد و با سیاستگذاری هایی که در شورا برای سال ۱۴۰۲ انجام شده است تلاش می‌کنیم وضعیت این بخش بهبود یافته و ساماندهی شود.

این مسئول اظهار کرد: باوجود اینکه در سال جاری ۱۸ میلیارد تومان سوبسید در بخش حمل و نقل عمومی وجود دارد، با این امکان همچنان رانندگان اظهار نارضایتی می کنند.

هزینه آسفالت ریزی مجدد به عهده خود پیمانکار است

ناصحی مقدم در بخش دیگری با اشاره به سوال خبرنگاران در خصوص نهضت آسفالت و مشکلات بوجود آمده در برخی نقاط در خصوص آسفالت، گفت: ۴ پیمانکار در نهضت آسفالت‌ریزی همکاری داشتند که تنها آسفالت‌ریزی شرکت جهاد نصر که کمتر از ۲۰ هزار تن بود که در واقع تنها ۵ درصد از این آسفالت های جدید خراب شد و نباید این اقدام بزرگ زیر سوال برود.

وی با اشاره به اینکه هزینه دوباره آسفالت ریزی به عهده خود پیمانکار است، افزود: فعلا با هیچ پیمانکاری قرار داد نبسته‌ایم و ریالی از این بابت پرداخت نکرده‌ایم و شرکت پیمانکار از جیب خود در حال پرداخت هزینه آسفالت‌ریزی مجدد است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha