ضرورت هرچه سریع تر تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با اشاره به ضروری بودن تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت، گفت: اما عزم جزمی در میان مدیران در این زمینه دیده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهدی بخشی در جریان سفر خود به هشت شهرستان‌ جنوب استان کرمان و در حاشیه بازدید میدانی از زمین‌ های شرکت احیاء اراضی(اراضی زیر سد شهرستان جیرفت) و فردوگاه اظهار کرد: پیشنهاد دادستانی این است که؛ مدیران اجرایی، قضایی و تقنینی دست به دست همدیگر دهند و مطالبه به‌ حق مردم را بشنوند و ضمن برخورد با عاملان اصلی ایجاد این بحران، برای حل آن تصمیم عاقلانه‌ ای بگیرند.

وی ادامه داد: قطعا تخلفات مسئولان سابق در ایجاد این مشکل باید رسیدگی شود، اما این امر مانع از توجه به خواسته مردم و جلوگیری از حاد شدن بیشتر موضوع نیست.

مدعی العموم در استان اضافه کرد: اگر مدیر بتواند مشکلات مهم را حل کند در تراز جمهوری اسلامی است، در غیر این صورت حل مشکلات کوچک هنر نیست.

بخشی یادآور شد: زمانی که مشکلی برای تعداد زیادی از مردم ایجاد می‌شود وظیفه مسئولان تشکیل اتاق فکر برای حل مشکل است، چه اینکه بی‌ تفاوتی و عدم ورود، سهل‌ ترین کار است که در این مورد شاهد آن هستیم و عزم جزمی در میان مدیران در این زمینه دیده نمی شود.

دادگستری کل استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha