پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بمناسبت روز جهانی ماما

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ماما در پیامی فرا رسیدن این روز را به جامعه مامایی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر مهدی احمدی نژاد طی پیامی روز جهانی ماما را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

فرارسیدن ۵ می(۱۵ اردیبهشت ماه) روز جهانی ماما را خدمت همکاران پرتلاش، اساتید ارجمند، دانشجویان گرامی و سایر تلاشگران عرصه مامایی تبریک عرض می نمایم.

"ماما حامی فرزندآوری و سلامت خانواده" به عنوان شعار امسال نامگذاری شده است؛ که به نقش خطیر و ارزشمند شما عزیزان در کنترل و مراقبت های قبل، حین و بعد از بارداری برای مادر و جنین در راستای تحقق یک بارداری سالم و متعاقب آن سلامت خانواده اشاره دارد.

نقش موثر شما همکاران ارجمند با انجام مراقبت ها و مشاوره های علمی و صحیح در کنار سایر اعضای تیم سلامت در راستای حفظ و ارتقای سلامت خانواده و جامعه و بویژه جوانی جمعیت بر کسی پوشیده نیست.

تلاش و زحمات شما عزیزان که با بهره گیری از دانش و تخصص، مهارت و تجربه، عطوفت و مهربانی همواره از هیچ کوششی دریغ نورزیده اید، ستودنی است.

ضمن تبریک فرا رسیدن این روز و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی جامعه سختکوش مامایی، سلامتی و سربلندی شما و خانواده های محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر مهدی احمدی نژاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha