ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تنها با شماره گیری 190 امکان پذیر است

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره 190 است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، دکتر علیرضا رحیم نیا، با اعلام این خبر، افزود: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن 190 مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است. همچنین وب سایت و اپلیکیشنی مربوط به این مرکز تاکنون ثبت نشده است.

وی افزود: پیرو انتقال دامنه ها و یکسان سازی سامانه ها، شماره تلفن 190 جایگزین تلفن های 1690، 1590، 1490 بوده و مردم تنها از طریق شماره گیری 190 می توانند شکایات خود را ثبت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha