آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در زنجان

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، از از آغاز ثبت‌ نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم این نهاد در استان خبر داد.

حجت الاسلام سید موسی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل و ششمین دوره مسابقات سرا سری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در استان زنجان، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز ۱۶ اردیبهشت ماه تا ۱۵ خرداد سال جاری در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

وی افزود:این مسابقات در بخش‌های آوایی (انفرادی و گروهی)، معارفی عمومی و معارفی تخصصی برگزار می‌شود.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ،ادامه داد: بخش آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ (۵،۱۰،۲۰،۳۰ جز) قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و بخش گروهی آن شامل رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: همچمین بخش معارفی عمومی نیز شامل ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن و بخش معارفی تخصصی، شامل رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام فقط از طریق سایت به آدرس www.quraniran.ir انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: متقاضیان به‌طور همزمان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در ۳ رشته از جمله یکی از رشته‌های انفرادی آوایی شامل قرائت تحقیق و ترتیل، رشته‌های حفظ، اذان و دعاخوانی و یک‌رشته گروهی شامل مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه همچنین علاوه بر رشته‌های فوق تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند، دریکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) نیز ثبت‌نام کنند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد :متقاضیان شرکت در این رویداد قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع می‌توانند به درگاه www.quraniran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha