دعوت دکتر ایمانیه از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف استان فارس

دکتر محمدهادی ایمانیه در پایان بازدید نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که در تهران برگزار شده بود، گفت: ظرفیت های چهارگانه گردشگری استان فارس بی نظیر است؛ در همین راستا از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف در استان فارس دعوت بعمل می آوریم و نهایت همکاری را با آنان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، با بیان اینکه این نمایشگاه از دو جنبه دارای اهمیت است گفت: زنجیره های تولید از صفر تا صد در حوزه های مختلف مربوط به استان اعم از کشاورزی، باغداری، صنایع پیشرفته و معادن، در این نمایشگاه ارائه شده و همچنین فرصت های سرمایه گذاری را برای متقاضیان فراهم آورده است.
دکتر ایمانیه ظرفیت های چهارگانه گردشگری استان را بی نظیر خواند و افزود: از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در حوزه های مختلف فارس دعوت می کنم.
استاندار فارس همچنین در ملاقاتی با مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مناطق آزاد کشور، خواستار تکمیل مراحل قانونی شهر سلامت شیراز و اخذ مجوز لازم از هیئت وزیران شد. تبدیل منطقه ویژه لامرد به منطقه آزاد و تصویب منطقه ویژه لارستان دستور کار دیگر مذاکرات دکتر ایمانیه با دکتر عبدالملکی بود.
دکتر ایمانیه همچنین در دیدارهای جداگانه‌ای با وزرای نفت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موارد توسعه استان را پیگیری کرد.
استاندار فارس در دیدار با امیر آشتیانی به حضور شرکتهای توانمند و پرظرفیت زیر مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح در فارس اشاره کرد و خواستار مشارکت این شرکت ها در ساخت تجهیزات پزشکی، دوربین های هوشمند و کنتورهای هوشمند شد. وی در این دیدار خواستار توسعه پتروشیمی شیراز به ویژه خط تولید نیترات شد و بر ضرورت استفاده این مجموعه از پساب شهر مرودشت تاکید کرد. مشارکت در بازسازی جاده مرودشت به خرامه، احداث جاده جدید دسترسی به پتروشیمی شیراز با تمرکز بر رعایت اصول پدافند غیر عامل ، ضرورت احداث صنایع پایین دستی آلومینیوم، تسریع در بهره‌برداری فاز اول نیروگاه لامرد و تسریع در اجرای تعهدات وزارت دفاع در احداث آزادراه شیراز به اصفهان از دیگر موارد مورد بحث دکتر ایمانیه با امیر آشتیانی بود.
استاندار فارس در دیدار خود با وزیر نفت مراحل احداث بیمارستان اختصاصی شهدای نفت در شیراز را پیگیری کرد. احداث پتروپالایشگاه نورآباد و اقلید محور دیگر مذاکرات دکتر ایمانیه با مهندس اوجی بود.
وی در این دیدار خواستار حمایت وزارت نفت از توسعه خدمات سلامت فارس به ویژه تجهیز و بازسازی بیمارستان نمازی شد و فرآیند اجرایی احداث خط انتقال فرآورده های نفتی از جنوب کشور به شیراز و احداث پالایشگاه دوم این شهر را مورد بررسی قرار داد.
نماینده عالی دولت در فارس همچنین در دیدار دیگری با مدیرعامل بانک ملی کشور خواستار تعیین تکلیف کارخانه آی تی آی شیراز شد و افزود: بانک ملی در قالب مسئولیت اجتماعی از برخی پروژه های استان حمایت های مالی انجام دهد.
وی از همکاری این بانک در احداث مسیر تنگ خیاره و اتصال آزادراه شیراز اصفهان به بزرگراه شیراز خبر داد و افزود: با موافقت مدیر عامل بانک ملی ایران و از محل ماده ۵۶ بخشی از مشکلات جاده سیاخ دارنگون نیز کاسته خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha