افتتاح نخستین پایگاه امداد و نجات جاده ای در سال جاری پس از ۸ سال

همزمان با پنجمین روز از هفته هلال احمر و صلیب سرخ پس از گذشت ۸ سال در سال جاری، دومین پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان ماهنشان در کیلومتر 85 جاده زنجان– دندی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، حمکت اله هاشمی سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان روز چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت ماه) در آیین افتتاح این پایگاه امداد و نجات جاده ای، اظهار کرد: هدف از راه اندازی این پایگاه پاسخگویی به حوادث و سوانح، افزایش سرعت عمل و ارتقای کیفیت فعالیت هاست.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های افزایش سرعت عمل و کیفیت فعالیت ایجاد پایگاه های امداد و نجات جاده ای با لحاظ آمایش سرزمینی در شهرستان ها و استان است، افزود: در این راستا پایگاه مورد نظر با نظر مدیران ارشد استان در نقطه حادثه خیز روستای قره درق در کیلومتر 85 جاده زنجان – دندی برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان اعلام شد که امروز شاهد افتتاح و راه اندازی این پایگاه هستیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهارداشت: تا پایان سالجاری در نقاط پرخطر پایگاه هایی که جزو وظایف و تکالیف هلال احمر است را با تامین زیر ساخت ها راه اندازی خواهیم کرد.

افتتاح نخستین پایگاه امداد و نجات جاده ای در سال جاری پس از ۸ سال

در ادامه مراسم صفی اله کرامتی مدیر کل مدیریت بحران استانداری زنجان،افزود: این پایگاه نخستین پایگاهی است که پس از ۸ سال به پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان اضافه شده است که نشان می دهد هلال احمر استان در تلاش است خدمات مطلوبی به جامعه هدف و هموطنان داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان ماهنشان بویژه مسیر زنجان – دندی از مناطق حادثه خیز استان است، تاکید کرد: به حتم ایجاد این پایگاه امداد و نجات نقش مهمی در کاهش خسارات جانی و مالی و کمک قابل توجهی به کاهش آلام بشری مردم در زمان حوادث خواهد داشت.

انتهای پیام/نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha