آخرین مهلت استعفای کاندیداهای انتخابات مجلس اعلام شد

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ۱۹ خرداد آخرین مهلت استعفای کاندیدا انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت،نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور علیرضا فخاری؛ استاندار تهران و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان برگزار شد.

سید عباس جوهری؛ رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه این جلسه با اشاره به شروع فرآیند انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌ساز تعیین سرنوشت کشور و ملت است.

وی ادامه داد: برخی از مدیران و مسئولان فعلی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند جهت ثبت‌نام و اعلام داوطلبی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید تا تاریخ ۱۹ خرداد از سمت خود استعفا بدهند و استعفای آنها پذیرش شود. برخی پست‌ها مشمول استعفا برای کل حوزه‌های انتخابیه کشور هستند و برخی صرفاً مشمول حوزه‌های انتخابیه شهرستان برای اطلاع از مصادیق پست‌ها به اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات در سایت استانداری مراجعه کنند. کاندیداها مشمول استعفا بایستی مدارک مرتبط با استعفا و پذیرش رسمی آن را در زمان ثبت نام انتخابات به مجموعه حوزه‌های انتخابیه تحویل دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به آمادگی اعضای کمیته‌های انتخابات خاطرنشان کرد: چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت که مقام معظم رهبری عنوان کردند در جلسه بررسی شد و مولفه‌های مختلفی که در این چهار حوزه اثرگذار هستند، مورد تاکید قرار گرفت تا بستر مناسبی برای انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در استان فراهم شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha