گام‌ های پایانی گازرسانی به روستاهای سیرجان در دولت مردمی

رئیس اداره گاز شهرستان سیرجان گفت: عملیات گازرسانی به ۳۷ روستای بخش بلورد این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال، به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محسن نیکخواه گفت: آخرین گام های گازرسانی به روستاهای شهرستان برداشته شده و با بهره برداری از ۳۷ پروژه گازرسانی در روستاهای منطقه چهارگنبد و ۵۰ روستای دیگر نیز تا پایان سال از نعمت گازرسانی برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه بی وقفه عملیات گازرسانی تا مرز ۱۰۰درصد پوشش گازی روستاهای این شهرستان ادامه خواهد داشت، افزود: در روزهای گذشته نیز برای تحقق هدف یاد شده شاهد افتتاح پروژه گازرسانی در ۳۷ روستا در منطقه چهار گنبد بخش بلورد با اجرای ۱۰ هزار و ۲۱۹ متر خط تغذیه فولادی ۷۶ هزار و ۵۲۸ متر شبکه توزیع و نصب دو دستگاه ایستگاه TBS با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بودیم.

رئیس اداره گاز سیرجان با اشاره به اینکه گازرسانی به ۲۱۲ روستا محقق شده است، تصریح کرد: اکنون گازرسانی به ۵۰ روستا در دست اجرا، ۲۳ روستا آماده انتخاب پیمانکار و ۳۸ روستا در مرحله اخذ مجوز گازرسانی می باشد؛ که با اتمام پروژه های فوق درصد بهره مندی خانوار از نعمت گاز در بخش روستایی شهرستان سیرجان به ۹۹ درصد افزایش می یابد.

فرماندار سیرجان نیز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری سیرجان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: امروز گاز به عنوان یک انرژی پاک و ارزان قیمت حتی در دورترین نقاط به سهولت در دسترس مردم قرار می‌گیرد و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

علی یعقوبی پور با تاکید بر سیاست ها و عزم دولت سیزدهم برای خدمات رسانی به مناطق محروم ، ادامه داد: حتی دورترین و سخت گذرترین نقاط کوهستانی نیز در شهرستان سیرجان گازرسانی شده است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دولت سیزدهم با دولت‌ های گذشته تفاوت دارد و طی ماه های گذشته، قطعاً این احساس در مردم ایجاد شده که در تمام زمینه‌ ها یک تحول در حال وقوع است و بزودی روستاهای باقیمانده شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha