اعزام بیش از ۳ هزار زائر کرمانی به سرزمین وحی

مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمان از اعزام ۳ هزار و ۱۳۵ زائر به همراه ۹۳ نفر عوامل خدمتگزار در قالب ۲۰ کاروان از استان کرمان به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی ایرانمنش ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت هفته، اظهار داشت: ۳ هزار و ۱۳۵ نفر به همراه ۹۳ نفر عوامل خدمتگزار در قالب ۲۰ کاروان از استان کرمان به حج تمتع امسال اعزام خواهند شد.

وی افزود: اولین پرواز امسال از کرمان ۲۵ خرداد آغاز و پروازها تا ۲۸ خرداد از کرمان ادامه دارد.

مدیر سازمان حج و زیارت استان کرمان در ادامه عنوان کرد: کوچک‌ ترین زائر ثبت نامی متولد شهریور ۱۴۰۱(در زمان ثبت نام ۹ ماهه) و پیرترین زائر هم ۹۳ ساله است و متوسط سن زائران نسبت به سایر استان‌ ها ۵۷ سال است.

ایرانمش تصریح کرد: تعداد ۸ پزشک در مجموعه‌ های کاروان ها مستقر هستند؛ که ۳ پزشک برای اولین بار و ۵ نفر با تجربه سال های گذشته به همراه زائران هستند.

وی با اشاره به اینکه همایش زائران حج استان کرمان در شهرستان‌ های کرمان، سیرجان، زرند و رفسنجان به صورت متمرکز برگزار می‌ شود، خاطرنشان کرد: هتل محل اقامت زائران پیش‌ بینی شده است؛ همه زائران استان کرمان مدینه اول هستند و در ۱۵ هتل ساکن می‌ شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha