کارکنان بانک افسران نظام اقتصادی کشور هستند

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی خبرداد: دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان مالی در فرآیندهای اعتباری، ویژه‌ی کارشناسان مالی و اعتباری بانک کشاورزی سراسر کشور صبح شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 1402 در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، این دوره آموزشی با حضور سید حمید سیدی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی، ایزدی مشاور مدیرعامل و مدیر پروژه توانمندسازی کارکنان، هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان مازندران و تنی چند از کارشناسان مالی و اعتباری سراسر کشور از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آموزش بابلسر برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، سید حمید سیدی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در ابتدای این دوره آموزشی، کارکنان بانک را افسران نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: مجموعه‌ی نظام بانکی کشور باید در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت همراهی داشته باشند و در راستای سیاست‌های کلان دولت گام بردارند.

وی بابیان اینکه موضوع تورم اقشار آسیب‌پذیر جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد افزود: ازآنجایی‌که عمده مشتریان بانک را کشاورزانی تشکیل می‌دهند که عمدتاً جزو این قشر هستند می‌طلبد که در تصمیمات، گفتار و رفتار خود دقت کنیم که عملکرد ما منتج به افزایش تورم نشود.

کارکنان بانک افسران نظام اقتصادی کشور هستند


سیدی اظهار کرد: از کارشناسان مالی و اعتباری بانک انتظار داریم سعی کنند ارائه تسهیلات منتج به‌اضافه برداشت از منابع بانک نشود و تسهیلات ارائه‌شده در راستای افزایش تولید و بخش واقعی اقتصاد هدایت شود.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی بیان داشت: نخستین هدف از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان مالی در فرآیندهای اعتباری، ویژه‌ی کارشناسان مالی و اعتباری افزایش مهارت مالی همکاران حوزه اعتباری بانک است.
وی خاطرنشان کرد: افزایش مهارت مالی همکاران حوزه اعتباری می‌تواند باعث افزایش رضایتمندی و ارتباط بیش‌ازپیش بانک با مشتریان شود.
وی هدف دیگر این دوره آموزشی را اصلاح فرایندها اعلام کرد و افزود: قطعاً با افزایش دانش مالی و قدرت تجزیه‌وتحلیل کارشناسان مالی بانک می‌توان ابزارهای جدید تأمین مالی مناسبی را به مشتریان توصیه نمود و متناسب با شرایط مشتری مشاوره‌های خوبی را ارائه کرد و فرآیندها و محصولات جدیدی را طراحی و بخشی از فرآیندها را اصلاح نمود.
سیدی بابیان اینکه یکی از اهداف اصلی این دوره‌ی آموزشی بحث مدیریت ریسک اعتباری و به‌نوعی رعایت بهداشت پرونده‌های اعتباری است، افزود: کارشناسان مالی و اعتباری باید در ارائه‌ی تسهیلات اشراف و آگاهی کامل نسبت به مشتریان داشته باشند و مشتریانی را در اولویت دریافت تسهیلات قرار دهند که بنیه مالی قوی‌تری دارند که این حساسیت می‌تواند بازگشت منابع بانک را تضمین نماید.
وی گفت: پیشگیری از افزایش مطالبات بانک از طریق افزایش مهارت و توانمند شدن کارشناسان مالی و اعتباری بانک در تجزیه‌وتحلیل و رصد وضعیت مالی متقاضیان تسهیلات امکان‌پذیر است.

کارکنان بانک افسران نظام اقتصادی کشور هستند



عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در پایان سخنانش گفت: نظر و تفسیر کارشناسان مالی و اعتباری بانک می‌تواند بسیار کارگشا بوده و ما را اتخاذ تصمیمات درست کمک نماید.

به گزارش طبنا؛ در ادامه این گردهمایی سید حمید سیدی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی و هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان مازندران از تعدادی از شعب بانک کشاورزی استان مازندران بازدید و با همکاران این شعب از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha