آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تاریخی زنجان رقم خورد

شهردار زنجان گفت: آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تاریخی محور بلوار شهیدان کریمی زنجان رقم خورد که  به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان بوده و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، علیرضا فیروزفر شامگاه چهارشنبه(۳ خرداد ماه) در آئین کلنگ زنی محور بلوار شهیدان کریمی، با بیان اینکه اولویتهای مدیریت شهری از سال گذشته تعیین شده است اظهار کرد: این پروژه به لحاظ حجم ریالی هزار میلیارد تومان است و سه راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی تصریح کرد: قرارداد این پروژه تاریخی هزار میلیارد تومان است که از این میزان ۹۰ میلیارد تومان به منظور ساماندهی زنجانرود تخصیص خواهد یافت که قرار داد آن با قرارگاه خاتم منعقد شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در سال گذشته شاهد رضایت نسبی شهروندان بودیم و امسال اهداف متعددی را با راهبردهای شورا پیش رو گرفتیم گفت: در این راستا به منظور حل مشکلات ترافیکی پروژه تقاطع شهیدان کریمی رقم خورد و به نوعی ترافیک غرب شهر را ساماندهی خواهد کرد.

فیروزفر با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی در این منطقه، بیان کرد: اجرای این پروژه موجب تسهیل تردد در این منطقه و رفع مشکلات عدیده آن خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های توسعه غرب شهر زنجان، گفت: فرودگاه زنجان، منطقه ویژه اقتصادی، مسکن ملی و...دیگر پروژه های در دست اجرا در منطقه غرب شهر زنجان است که نیازمند تسهیل امر ترافیک در این منطقه است.

شهردار زنجان با اشاره به تسهیل امور ترافیک در منطقه، افزود: در این راستا هماهنگی های خوبی با قرارگاه خاتم انجام و پروژه مورد نظر به همراه چند پروژه دیگر شهر به این قرارگاه واگذار شده است.

فیروزفر در ادامه به برخی دیگر از پروژه‌های در حال اجرا با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا، خاطر نشان کرد: اجرای بوستان شهر و ساماندهی زنجانرود از جمله پروژه های بزرگ در دست اجرا توسط قرارگاه خاتم در زنجان است که با اجرای آن مشکل بزرگ ورود فاضلاب به این منطقه حل می‌شود.

وی ضمن ابراز امیدواری برای تسریع روند توسعه شهر زنجان ادامه داد: مسئولان شهر زنجان به صورت شبانه روزی برای تحقق این امر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha