اجرای طرح شهر هوشمند تسریع یابد/ محور شهیدان کریمی تکمیل کننده پازل توسعه شهر زنجان

استاندار زنجان تأکیدکرد: مسئولین باید اجرای پروژه شهر هوشمند را تسریع دهند چرا که عملکرد آن کمتر از پروژه های عمران شهری نیست.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه(۳ خرداد ماه) در آئین کلنگ زنی محور بلوار شهیدان کریمی ضمن گرامیداشت ۳ خرداد روز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: این پروژه بخشی از پازل بزرگ غرب زنجان در جهت ایجاد تعادل بین غرب و شرق است‌.

وی تصریح کرد: به منظور توزیع متعادل امکانات و توسعه شهری در نقاط غرب و شرق شهر زنجان پروژه های عمرانی زیادی در این مناطق تعریف شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: از جمله طرح‌های توسعه‌ای در منطقه غرب زنجان، فرودگاه زنجان، منطقه ویژه اقتصادی و الحاق زمین‌های موسوم به لیل‌آباد به داخل شهر، منطقه ویژه شرکت های دانش بنیان و نیز توسعه مسکن ملی است که لزوم اجرای طرح های ترافیکی و توسعه ای در این منطقه را می طلبد.

افشارچی با بیان اینکه توسعه کمربندی شهر زنجان در برنامه های کاری استان است، افزود: اجرای این طرح تکمیل کننده پازل توسعه شهری در شهر زنجان خواهد بود.

وی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت‌های شهرداری و شورای شهر زنجان در حوزه عمرانی و خدمت‌رسانی به مردم شهر زنجان گفت: خوشبختانه با این خدمات، اشل کار کردن و قرارداد بستن و کار کردن بالا رفته است و هر مسئولی پس از این پا به عرصه این خدمت وارد شود باید همین سطح از خدمات را ارائه دهد.

استاندار زنجان تأکید کرد: مسئولین باید اجرای پروژه شهر هوشمند را تسریع دهند چرا که عملکرد آن کمتر از پروژه های عمران شهری نیست.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha