شناسایی دارایی های دولت در کشور دقیق نیست

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه در کشور ترکیه ۳.۵ میلیون دارایی دولت شناسایی شده است، گفت: شناسایی دارایی‌ها در کشور ما کامل و دقیق نیست. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، حسین قربان‌زاده ظهر روز پنجشنبه(۴خرداد ماه) در جلسه کارگروه مولدسازی استان زنجان، با بیان اینکه تحقق درآمدزایی از فروش اموال مازاد به عرضه مدیریتی در دبیرخانه و همت مدیران استانی مرتبط است، اظهار کرد: مدیران و مسئولان باید تعارف و وعده دادن را کنار بگذارند، اموال و دارایی‌ها ملک شخصی نیست.

وی با اشاره به اینکه در ترکیه ۳/۵میلیون دارایی دولتی شناسایی شده است، بیان کرد: شناسایی دارایی‌ها در کشور ما کامل و دقیق نیست.

رئیس سازمان خصوصی سازی کشور با اشاره به معرفی و کد گذاری پروژه‌ها در استان، در رابطه با تالار مولدسازی گفت: تالار مولدسازی دارایی‌های دولت طی هفته‌های آینده به صورت یکپارچه راه اندازی می‌شود که امکان مشارکت استان‌ها در آن فراهم شده است.

اولویت بزرگ استان احداث مدارس در شهرک های اقماری است

در ادامه جلسه محسن افشارچی استاندار زنجان با بیان اینکه نسبت به اتفاقات و محدودیت‌های ایجاد شده در مولد سازی آگاه هستیم، اظهار کرد: نیاز است دارایی‌های راکد دولتی مولدسازی شده و تبدیل به دارایی‌هایی شود که نیازمند آن هستیم.
وی با بیان اینکه یک سری دغدغه‌هایی در راستای موضوعات مولدسازی وجود دارد افزود: استان در این حوزه مغفول قرار می‌گیرد که از وزارت خانه درخواست داریم تا با استاندار همراه شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه استانداری اولویت‌ها را به خوبی احصا کرده و می‌داند، بیان کرد: اولویت دستگاهی اولویت استانی نیست با این وجود یکی از اولویت های بزرگ استان زنجان احداث مدارس در شهرک‌های اقماری و رفع مشکل خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی است.

افشارچی با بیان اینکه ما به مولد سازی به عنوان یک فرصت خوب نگاه میکنیم، گفت: باید شورای برنامه ‌ریزی نقش ویژه برای تصمیم‌گیری داشته باشد اما متأسفانه معمولا اختیارات در این خصوص متمرکز نیست.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha