"نگاه جزیره‌ ای"، مانع پیش روی سرمایه‌ گذاری استان کرمان

استاندار کرمان گفت: سرمایه، سرمایه‌ گذار، ظرفیت و بازار برای سرمایه‌ گذاری در استان وجود دارد، اما انواع و اقسام مشکلات و موانع در دستگاه‌ های مختلف به دلیل نگاه جزیره‌ ای، پیش روی سرمایه‌ گذاری قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار صبح امروز پنجشنبه ۴ خرداد در هشتاد و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور و با موضوع بررسی موانع و مشکلات افزایش تولید گفت: در یک سال گذشته همه تلاش مان را به کار گرفتیم؛ که دولت مانع سرمایه‌ گذاری نباشد.

وی؛ مشکل عمده سرمایه‌ گذاری در استان را عدم اختیارات کافی و اعمال محدودیت‌ از سوی وزارتخانه‌ ها و دستگاه‌ ها، عنوان و بیان کرد: اگر دستگاه‌ های اجرایی مانعی برای سرمایه‌ گذاری ایجاد نکنند، ما هیچ مشکلی برای توسعه نداریم.

استاندار کرمان افزود: سرمایه، سرمایه‌ گذار، ظرفیت و بازار برای سرمایه‌ گذاری در استان وجود دارد، اما انواع و اقسام مشکلات و موانع در دستگاه‌ های مختلف به دلیل نگاه جزیره‌ ای، پیش روی سرمایه‌ گذاری قرار گرفته است.

"نگاه جزیره‌ ای"، مانع پیش روی سرمایه‌ گذاری استان کرمان

فداکار با گلایه از اینکه وزارتخانه‌ ها و دستگاه‌ های ستادی اختیارات کافی را به استان‌ ها نمی‌ دهند، تصریح کرد: مشکل عمده سرمایه‌ گذاری در استان کرمان، محدودیت‌ هایی است؛ که از سوی وزارتخانه و دستگاه‌ ها وضع می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: ما پول نمی‌ خواهیم، فقط اجازه دهند تا استان کارش را انجام دهد و دستگاه‌ ها مانعی برای توسعه نشود، این بزرگترین خدمت به سرمایه‌ گذار و سرمایه‌ گذاری در استان است.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha