رونمایی از کتاب " یاد یاران" در شهر علامرودشت

با حضور مسئولین از کتاب " یاد یاران" در شهر علامرودشت شهرستان لامِرد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، آئین رونمایی از کتاب " یاد یاران" اثر جانباز غلامعباس غلامی با حضور سردار قنبری فرمانده لشکر 19 فجر، حجت الاسلام والمسلمین باقری نیا امام جمعه شهر علامرودشت، محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رضا شبانپور بخشدار علامرودشت، حسین قاسمی رئیس اداره کتابخانه های عمومی و تنی چند از مسئولین شهرستانی و محلی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محل گلزارشهدای علامرودشت برگزار گردید.

کتاب یاد یاران اثر یادگار 8 سال دفاع مقدس غلامعباس غلامی شامل؛ مجموعه زندگینامه، وصیت نامه و خاطرات هشت سال دفاع مقدس رزمندگان بخش علامرودشت می باشد که توسط نشر حبیب قم در 349 صفحه به چاپ رسیده است.

غلامعباس غلامی گردآورنده و تدوین کننده این اثر گفت: کتاب حاضر اندکی از گفته ها و نوشته های آن زمان از زبان فرزندان این مردم است تا یادی باشد از یاران رفته و مانده و این کتاب دربردارنده اندکی از میراث ماندگار این مردم در زمان جنگ است.

آئین رونمایی از این کتاب با مراسم تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان شرکت کننده در عملیات بیت المقدس از شهر علامرودشت با سخنرانی سردار قنبری فرمانده لشکر 19 فجر و اجرای زیبای سرود دختران کانون فرهنگی و هنری مسجد النبی (ص) علامرودشت و تجدید میثاق با شهدای بخون خفته انقلاب اسلامی همراه بود.

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت سوم خرداد بخش علامرودشت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد برگزار گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha