به دنبال حل مسائل کلان شهر زنجان هستیم/ ۳۶ مینی بوس معطل یک کانتینر در گمرک

شهردار زنجان گفت: راه رشد خوبی برای شهر زنجان فراهم شده است و با نگاه متعالی در بحث طرح تحولی شهر به دنبال حل مسائل کلان شهر زنجان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا) زنجان، علیرضا فیروزفر ظهر روز سه شنبه(۹ خرداد ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به رویداد تعالی حکمرانی شهری، بیان کرد: در این رویداد شهر زنجان در بین ۱۲ شهر کشور توانست به عنوان سومین طرح تحولی برتر ارائه برنامه کرد.

وی با بیان اینکه طرح تحولی شهرداری زنجان مبنی بر تحقق مدیریت یکپارچه واحد شهری بود مورد توجه قرار گرفت، افزود: همچنین عملکرد ویژه شهرداری زنجان و شورای شهر زنجان طی سال های ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ جلوه ویژه ای در این رویداد داشت و دستاوردهای ویژه ای که در شهر زنجان در سال گذشته در تمام حوزه ها بود مورد توجه مسئولین کشوری وزارتی قرار گرفت.

شهردار زنجان، اظهار داشت؛ راه رشد خوبی برای شهر زنجان فراهم شده است و من بعد نیز با قوت بیشتر خدمات شهری را با نگاه متعالی در بحث تحولی شهر پیگیری می کنیم و در این طرح تحولی شهر به دنبال حل مسائل کلان شهر هستیم.

فیروز فر در ادامه با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل زنجان نزدیک به دو دهه به لحاظ نوسازی راکد بود، اظهارکرد: از سال ۸۵ هیچ وسیله نقلیه جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان نشده بود که طی برنامه ریزی ها از محل اوراق مشارکت تعدادی اتوبوس وارد چرخه حمل و نقل شهری زنجان شد.

۳۶ مینی بوس شهرداری زنجان معطل یک کانتینر در گمرک

وی با اشاره به تاخیر بوجود آمده در تحویل مینی بوس ها به شهرداری زنجان، گفت: ۳۶ دستگاه مینی بوس از طریق اوراق مشارکت خریداری شد که باتوجه به مشکلات بوجود آمده در خصوص افزایش قیمت و گمرکی سال گذشته این تعداد مینی بوس که قرار بود ۲۲ بهمن تحویل داده شود انجام نشد.

شهردار زنجان با بیان اینکه طبق آخرین بازدید ۳۶ دستگاه آماده است و فقط یک کانتینر از قطعات مربوط به تزئینات داخلی مینی بوس ها در گمرک معطل مانده است، بیان کرد: کل این ۳۶ دستگاه شهرداری زنجان بند یک کانتینر است که در گمرک گیر کرده است و برخورد ما با شرکت نیز قراردادی خواهد بود و پیگیر واردات این مینی بوس ها هستیم.


انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha