دومین گذر گردشگری زنجان افتتاح شد

معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان گفت: دومین گذر گردشگری از مجموع  چهار گذر گردشگری در دست احداث با عنوان گذر گردشگری اشراق و تخصیص اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی طی ۶ ماه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، سید اسماعیل موسوی، شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح گذر گردشگری اشراق،با بیان اینکه این پروژه ایده شخصی شهردار زنجان بود، اظهار کرد: این پروژه اجرا شده، در نوع خود بی نظیر است که نمونه های مشابه آن از لحاظ کمیت و کیفیت این پروژه برخودرار نیستند.

وی افزود: این گذر گردشگری دومین پروژه از مجمموع چهار گزینه گذر گردشگری بوده که در دست احداث است و به نام گذر گردشگری اشراق نامگذاری شده است.

معاون هماهنگی امور اجرایی مناطق چهارگانه شهرداری زنجان با بیان اینکه مردم زنجان به دلیل سرمای زمستان آن، خیلی رغبتی برای مراجعه به فضاهای گردشگری ندارند، بیان کرد: از این رو این پروژه های گردشگر طوری طراحی شده است که بتوان از وسائط گرمایشی استفاده و فضا در طول سال قابل بهره‌برداری برای مردم باشد.

موسوی با اشاره به اینکه این فضا کاملا فضای بلااستفاده در این منطقه از شهر بود و ابتکار شهردار این گذر گردشگری اشراق احداث شد، گفت: این پروژه با تخصیص اعتبار حدود ۱۲ میلیارد تومان توسط شورای اسلامی شهر زنجان در طول ۶ ماه عملیاتی و مورد بهره برداری رسید.

وی پراکندگی فضاهای گردشگری در شهر زنجان را از اولویت‌های مدیریت شهری شهرداری زنجان اعلام کرد و گفت: نمونه‌های دیگری از این نوع گذر گردشگری در سطح شهر احداث خواهد شد و به نوعی گاوازنگ ها را در زنجان افزایش خواهیم داد.

این مسئول افزود: در این راستا طی برنامه ریزی های انجام شده در کنار این گذر، گذرآرامش نیز حدفاصل گذر گردشگری ملت و اشراق احداث و همچنین گذر دیگری نیز در پارک رجایی در دست اجرا است.

موسوی تأکید کرد: همه این اقدامات و برنامه‌ها برای ارتقای سطح خدمات در شهر زنجان، بر این است که در شان و در حد لیاقت مردم پروژه ها را طراحی و اجرا کند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha