۹۰ درصد فضاهای ورزشی استان در اختیار هیئت های ورزشی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: استان زنجان جز استان هایی است که قریب به ۹۰ درصد فضاهای ورزشی در اختیار هیئت های ورزشی بوده و این اقدام به نوعی بزرگترین کمک و مساعدت برای هیئت های ورزشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) زنجان، جواد بازرگان ظهر روز پنجشنبه(۱۱خرداد ماه) در مجمع انتخاباتی هیئت جودو استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان یکی از استان های تاثیر گذار در رشته جودو در منطقه شمالغرب است، اظهار کرد: این جایگاه و اثر گذاری را باید غنیمت دانست و در جهت بهبود شرایط بهتر تلاش کرد.

وی با بیان اینکه جز استان هایی هستیم که قریب به ۹۰ درصد فضاهای ورزشی در اختیار هیئت های ورزشی است، افزود: چراکه نگهداری این اماکن برای اداره کل ورزش و جوانان سخت و طاقت فرسا است که این اقدام بزرگترین کمک و مساعدت برای هیئت ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه شرایط اعتباری با سال های گذشته قابل مقایسه نیست، بیان کرد: در حال حاضر با حداقل ها در هیئت های ورزشی تلاش می شود و یک فرهنگ سازی بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است که از ظرفیت بخش خصوصی و اسپانسری در جهت امورات جاری هیئت استفاده میکنند که باید بیشتر در این جهت در استان و شهرستان ها حرکت کنیم.

بازرگان با بیان اینکه در ابتدای سال جاری اعتباراتی در بین هیئت ها توزیع شده است، افزود: این اتفاق بسیار خوبی بوده و جز استان های نادر بودیم که بر اساس برنامه محور اعتبارات توزیع شد که امیدواریم در سال جاری در خصوص اعتبارات گشایشی اتفاق بیافتد.

وی با بیان اینکه به جرئت میتوان گفت روئسای هیئت های ورزشی استان از افراد شاخص در سطح استان هستند، خاطر نشان کرد: این افراد فضای همدلی و آرامشی را در این هیئت ها حاکم کرده اند و با حداقل حاشیه در راستای توسعه ورزش تلاش می‌کنند و عموما نگرانی موجود بیشتر در زمینه اعتبار را دارند که امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در سال جاری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت: مجتبی بیگلی تنها کاندیدای این انتخابات با کسب ۱۷ رأی از ۱۷ رأی مأخوذه توانست بار دیگر به مدت چهار سال سکان هدایت هیأت جودو را به عهده بگیرد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha