تعداد شرکت های دانش بنیان استان کرمان باید به عدد ۱۱۶ برسد

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، با بیان اینکه شرکت‌ های دانش‌ بنیان استان کرمان باید به عدد ۱۱۶ برسد، گفت: بر اساس سند چشم‌ انداز ۱۴۰۴ باید در استان کرمان ۱۱۶ شرکت دانش‌ بنیان داشته باشیم؛ اما اکنون کمتر از ۱۰ شرکت با محصول تجاری‌ سازی شده داریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شهباز حسن پور نیز در آئین اختتامیه رویداد ملی عصر امید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، در سخنانی از برگزارکنندگان این رویداد تقدیر و بیان کرد: استان کرمان در مسائل فرهنگی پیشقدم و برتر بوده است و ده ها رویداد مهم فرهنگی اجرایی شده و این نشانه پویایی و فعالیت همه‌ جانبه استان و شهرستان است.
وی با بیان اینکه شرکت‌ های دانش‌ بنیان استان کرمان باید به عدد ۱۱۶ برسد، گفت: بر اساس سند چشم‌ انداز ۱۴۰۴ باید در استان کرمان ۱۱۶ شرکت دانش‌ بنیان داشته باشیم؛ اما اکنون کمتر از ۱۰ شرکت با محصول تجاری‌ سازی شده داریم.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی؛ از شرکت‌ های دانش‌ بنیان به‌ عنوان اصل و پایه توسعه و پیشرفت یاد و بیان کرد: هنوز جای خیلی از شرکت‌ ها خالی است و باید در بخش‌ های صنعتی و معدنی دست به‌ کار شوند.
حسن پور با بیان اینکه سیرجان با حمایت امام جمعه از وحدت، هماهنگی و انسجام برخوردار است، گفت: ما نمایندگان مجلس هیچ وقت نباید به وضعیت موجود راضی باشیم؛ مرگ یک نماینده زمانی است که از وضعیت راضی باشد، اکنون توقع مردم بالاست و باید به خوبی موضوعات استان را پیگیری کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید پایان‌ نامه‌ ها رنگ و بوی محصول و تجاری‌ سازی داشته باشند، خاطرنشان کرد: پایان‌ نامه‌ ها باید با رویکرد جدید توسط استادان و دانشجویان به مرحله محصول و تجاری‌ سازی برسند.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha