صدور بیش از 550 فقره روادید تحصیلی و تمدید اقامت برای دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از صدور بیش از 550 فقره روادید تحصیلی و تمدید اقامت برای دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید حسن سراج» گفت: بر اساس آمار اداره امور کنسولی معاونت بین الملل دانشگاه، سالانه حدود 80 فقره روادید تحصیلی برای متقاضیان علاقه مند به تحصیل و اساتید مدعو در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و 300 فقره تمدید اقامت برای دانشجویان در حال تحصیل از منطقه خاورمیانه، آفریقا، جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا صادر می شود.

او ادامه داد: همچنین امور دیگری نظیر صدور اقامت و خروج موقت این دانشجویان نیز به عهده اداره امور کنسولی معاونت بین الملل است که مجموع اقدامات معاونت بین الملل در این زمینه را در یک سال گذشته به بیش از 550 فقره رسانیده است.

معاون بین الملل دانشگاه بیان کرد: دانشگاه با بهره گیری از تمام امکانات و فرصت های موجود، این امکان را برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی فراهم کرده تا در کمترین زمان ممکن، امور کنسولی و برون مرزی دانشجویان و علاقمندان در این دانشگاه فراهم شود.

مسوول امور کنسولی معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: فرآیند صدور، اخذ و تمدید ویزاهای تحصیلی با همکاری معاونت کنسولی وزارت امورخارجه، دفاتر و نمایندگی های کشورهای مبدا در ایران و کارشناسان معاونت بین الملل دانشگاه در سریع ترین زمان ممکن و به صورت الکترونیکی و برخط انجام می شود.

«آمنه شریفی کیا» افزود: در حال حاضر دانشجویانی از کشورهای اندونزی، هندوستان، پاکستان، عراق، لبنان، سوریه، تاجیکستان، افغانستان، سومالی، ترکیه و نیجریه در مقاطع عمومی، تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha