مشکل تامین زمین برای احداث مسکن ملی در آببر و چورزق وجود ندارد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،سید غفور شفیعی با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طارم اظهار کرد: عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این تعداد واحد مسکونی درسه فاز آغاز شده است،افزود: پروژه ۹۶ واحدی ۲۷ درصدپیشرفت فیزیکی دارد، پروژه ۶۴ واحدی ۳۵درصد و پروژه ۴۰ واحدی هم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر آببر (۳۹ هکتار و ۲.۵ هکتار) زمین تامین شده و ۲.۵ هکتار هم در شهر چورزق پیش بینی شده است،تاکید کرد: واحدهای مسکونی ساخته شده در شهر چورزق در قالب خودمالکی بوده و تعداد ۲۲ واحد مسکونی از آن هم احداث شده است.

شفیعی با بیان اینکه مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود ندارد،گفت: اگر سایت سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن دوباره فعال شود متقاضی جدید برای طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود دارد.
وی در پایان بیان داشت: خوشبختانه ۵۰۰ نفر متقاضی جدید واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود دارد.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha