امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش از ۴۰۰ نفر در سیل روزهای گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از وقوع سیل و آبگرفتگی منازل در ۶ شهرستان استان خبر داد و گفت: در طی ۱۳ ساعت گذشته نیروهای امدادی این جمعیت بیش از ۴۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا فلاح بیان کرد: در پی وقوع بارندگی شدید و سیل در بخش هایی از سطح استان، نیروهای امدادی این جمعیت به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌ های زرند، کوهبنان، راور، بم، کرمان و راین درگیر سیل شدند، افزود: تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر متاثر از سیل توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۰۰ خانوار دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: ۶ خودروی گرفتار در سیل رهاسازی و ۳۷ منزل مسکونی توسط هلال احمر تخلیه آب صورت گرفته است.

فلاح با اشاره به اینکه نیروهای هلال احمر تا کنون ۲۵ روستا ارزیابی و امدادرسانی کردند، تصریح کرد: هم چنین ۱۵ نفر اسکان داده شده اند.

وی اظهار داشت: تاکنون ۶۷ نیروی امدادی در قالب ۱۹ تیم و با ۱۹ دستگاه خودروی نجات، سبک و آمبولانس در مناطق حادثه دیده امدادرسانی می‌ کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان یادآور سد: در طی ۱۳ ساعت گذشته ۱۴ بسته غذایی، ۳۲ تخته پتو، ۳۰ باکس آب معدنی، ۶ عدد فانوس و و والور در بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

لازم به ذکر است؛ عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر در مناطق مذکور ادامه دارد.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha