اجرای ۴۷۶ پروژه توزیع برق در زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون  ۴۷۶ پروژه توزیع برق در استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۰ میلیارد ریال  اجرا و به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
پیام جوادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴۷۶ پروژه توزیع برق در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۹۰ میلیارد ریال طی ۳ماهه نخست ۱۴۰۲ اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود:این پروژه‌ها با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات برق به مشترکان و پایداری شبکه‌های توزیع طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه سرقت کابل‌های مسی در شبکه‌های توزیع یکی از مشکلاتی بود که موجب خاموشی‌های متعدد و نارضایتی مشترکان می‌شد، بیان کرد: در این راستا یکی از مهم‌ترین طرح‌های توزیع برق در سطح استان زنجان اجرای طرح تبدیل سیم به کابل خودنگهدار بود که بخش مهمی از این طرح در سال‌های اخیر با هدف کاهش تلفات و همچنین پیش‌گیری از سرقت تبدیل شدند.

جوادی در ادامه با اشاره به اجرای ۹۷ پروژه توسعه و احداث و اصلاح شبکه گفت: با توجه به افزایش جمعیت و همچنین افزایش تقاضای مشترکان جدید و تامین برق متقاضیان جدید این پروژه‌ها در سطح استان طراحی و اجرا شده است.

وی با اشاره به این‌که ۹۰۵ روستای استان زنجان از نعمت برق برخوردارند اضافه‌کرد: خوشبختانه با تلاش همکاران توزیع برق در سطح استان زنجان هم‌اکنون ۱۰۰درصد روستاهای بالای ۱۰خانوار استان از نعمت برق برخوردارند.

این مسئول تصریح کرد: در ۳ماهه نخست سال جاری نیز ۲۱۳ پروژه توسعه شبکه‌های توزیع روستایی با هدف ارتقای ارائه خدمات و برق رسانی به متقاضیان جدید در سطح استان اجرا شده که برق رسانی به روستای پازوکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده این شرکت در سال جاری بوده است.

جوادی اجرای ۱۹ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه‌ روشنایی معابر را نیز از دیگر طرح‌های اجرا شده در این مدت عنوان کردو افزود: با اجرای این طرح بخش‌هایی از روشنایی معابر شهری و روستایی با هدف کاهش تلفات و افزایش بازدهی اصلاح و بهسازی شده است.

گفتنی است: از مجموع ۴۷۶ پروژه به بهره‌برداری رسیده توزیع برق استان زنجان در ۳ماهه نخست امسال، ۱۴۰پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۲۵ میلیارد ریال در شهرستان زنجان، ۶۳پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴میلیارد ریال در شهرستان ابهر، ۷۵پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۸ میلیاردریال در شهرستان خدابنده، ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال در شهرستان خرمدره، ۴۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال در شهرستان ماهنشان، ۳۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیاردریال در شهرستان سلطانیه،۳۱پروژه با اعتباری بالغ بر۱۲۴ میلیارد ریال در شهرستان طارم و ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال در شهرستان ایجرود طراحی و اجرا شده است.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha