فعالیت‌های تولیدی نیازمند ترغیب/ چاپخانه کاسپین رو به توسعه

باحضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی،و با هدف تشویق و ترغیب به فعالیت های تولیدی تحت پوشش فرهنگ وارشاد منطقه سواد کوه شمالی، از شرکت چاپخانه کاسپین بازدید شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، نجمه روحی طی بازدید از شرکت صنایع بسته بندی کارتن کاسپین" در شهرک صنعتی بشل، به تقویت واحد های تولیدی فرهنگی صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال، بویژه برای جوانان منطقه سواد کوه شمالی تاکید کرد و خواستار جذب جوانان به اشتغال در واحدهای تولیدی شد.
باحضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی و با هدف تشویق و ترغیب به فعالیت های تولیدی تحت پوشش فرهنگ وارشاد منطقه سواد کوه شمالی، از شرکت چاپخانه کاسپین بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد کوه شمالی،نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی، با مهدی زاهدی نصب،مدیر عامل شرکت چاپ افست،کارتن"کاسپین"(سهامی خاص)واقع در شهرک صنعتی بشل سواد کوه شمالی دیدار و گفت و گو کرد.

نجمه روحی از تمامی واحدهای تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این چاپخانه قرار گرفت.

فعالیت‌های تولیدی نیازمند ترغیب/ چاپخانه کاسپین رو به توسعه

زاهدی نصب مدیر عامل این شرکت و کارآفرین منطقه سواد کوه شمالی، ضمن معرفی بخش های مختلف این شرکت،چگونگی روند تولیدات و انواع محصولات تولیدی این چاپخانه را برای رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تشریح نمود.

فعالیت‌های تولیدی نیازمند ترغیب/ چاپخانه کاسپین رو به توسعه

روحی در این دیدار و گفت و گو ضمن خداقوت به مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی اظهار کرد: تلاش و همت در راستای تولید و اشتغالزایی یک امر پسندیده و تحسین برانگیز است و با توجه به شعار سال "رشد تولید،مهار تورم" تلاش برای حل معضل تورم، امسال به‌درستی از سوی رهبری جزو تکالیف دولت قرار گرفته است و حمایت از تولید و کارآفرین و سرمایه گذاران رکن اصلی توسعه است.

شایان ذکر است این واحد تولیدی ثبت شده از نوع سهامی خاص است که از سال 1398 از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز چاپ و بسته بندی کارتن را دریافت نموده است و در راستای اشتغالزایی با 35 نیروی انسانی شاغل، مشغول به فعالیت می باشد.چاپ افست در واقع چاپ مناسب برای کارهای تیراژدار از جمله چاپ انواع کاتولوگ،برشور،سربرگ،ست اداری،تراکت،کارت‌ویزیت،جعبه،کارتن،پاکت،کتاب،دفترچه،تقویم،سررسید،روزشمار،برگه یادداشت،فاکتور فروش،فاکتور رسمی با شماره، پوشه،فولدر و...می باشد.

فعالیت‌های تولیدی نیازمند ترغیب/ چاپخانه کاسپین رو به توسعه

این واحد تولیدی در شهرستان سوادکوه شمالی بخش نارنجستان،دهستان چای‌باغ، آبادی شهرک صنعتی بشل ،فاز 1 ،طبقه همکف واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha