ضرورت  بالا بردن سطح ظرفیت تولید بنگاه های اقتصادی فارس

ایزدی مدیرکل صمت فارس گفت : دستگاههای اجرایی ذی ربط جهت رشد تولید بنگاه های اقتصادی در فراهم سازی و ایجاد زیر ساخت ها همکاری و تلاش لازم را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری حمید رضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس و حضور روسای دستگاههای اجرایی ذی ربط و مدیران بانکهای عامل در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد .

پانصدو هفدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد استان فارس برگزار شد ، دراین جلسه موضوعات ، مسائل و مشکلات ۳۶ بنگاه اقتصادی و تولیدی فعالیت در زمینه قند وشکر ، روغن خوراکی ، کاشی و سرامیک ، گاو داری، تولید آهک و برش انواع سنگ و ... موضوعاتی در زمینه تعیبن تکلیف بدهی،صدور مفاصا حساب ، تامین برق مورد نیاز درخواست تسهیلات و... پیگیری وگزارش انجام برخی مصوبات قبل مطرح و ضمن ارائه نظرات دستگاههای ذی ربط ، مصوبات لازم تصویب و به دستگاه های متولی ابلاغ شد.

مدیرکل صمت فارس با تاکید بر ضرورت افزایش کمی و کیفی تولیدات و بسته بندی محصولات در توسعه صادرات و رفع نیاز بازار داخلی و خارجی گفت : یکی از راه‌های افزایش تولید بالا بردن سطح ظرفیت تولید بنگاه های اقتصادی تولیدی و صنعتی توام بابه روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات بهره مندی از تکنولوژی‌های روز ، بازسازی و نوسازی و رفع مسایل و مشکلات نقدینگی ، مالی و بانکی ، مالیاتی و زیر ساختی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه راکد و سایر جلسات اقتصادی است.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر تلاش و همکاری دستگاههای اجرایی ذی ربط جهت رشد تولید بنگاه های اقتصادی در فراهم سازی و ایجاد زیر ساخت ها افزود : بهره مندی از توان فکری و هم‌افزایی انجمن‌ها ، تشکل‌های بخش خصوصی، محققین، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی و دستگاه های اجرایی در توسعه سرمایه گذاریها در صنایع کوچک و متوسط و اشتغالزا و رفع نیازمندیها و مایحتاج مردم اثر مثبت و مستقیم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha