ایران و ونزوئلا سند همکاری دارویی و پزشکی امضا کردند

مقامات عالی‌رتبه ایران و ونزوئلا در حضور روسای جمهور دو کشور ۱۹ سند همکاری امضا کردند که یکی از این اسناد مربوط به همکاری های دارویی و پزشکی است.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا) مراسم امضای اسناد همکاری‌های دوجانبه ایران و ونزوئلا در حضور روسای جمهور دو کشور برگزار شد و مقامات عالی‌رتبه حاضر ۱۹ سند و تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

در این مراسم دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان با طرف ونزوئلایی در زمینه همکاری های دارویی و پزشکی سند همکاری امضا کردند.

وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه، نفت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر رییس جمهور را همراهی می کنند.

گفتنی است وزرای بهداشت ایران و ونزوئلا ضمن دیداری در حاشیه هفتاد و ششمین اجلاس مجمع جهانی سلامت در ژنو بر گسترش مناسبات سلامت دو کشور تاکید کردند.

در دیدار دکتر عین اللهی و خانم ماگالی گوتیرز ، وزرای بهداشت ایران و ونزوئلا بر توسعه همکاری های دو کشور در حوزه سلامت تصریح و بر بهره مندی از توانمندی دو کشور در این حوزه تاکید کردند.

هفتاد وششمین اجلاس مجمع جهانی سلامت از ۳۱ اردیبهشت با حضور نمایندگانی از ۱۹۴ کشور جهان در ژنو مقر اروپایی سازمان ملل متحد برگزار شده است.

منبع :مفدا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha