بستری ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد: ۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های مازندران بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته را با شناسایی تعداد ۲ بیمار کرونایی جدید، ۸ نفراعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳ نفر بدحال هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، فرهاد غلامی تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل در شبانه‌روز گذشته را با شناسایی تعداد ۲ بیمار کرونایی جدید، ۸ نفر که از این تعداد ۳ نفر بدحال هستند، عنوان کرد و افزود: طی ۲۴ساعت گذشته نیز تعداد یک نفر مشکوک به کرونا در سطح استان، براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

وی با بیان اینکه طی این مدت تعداد ۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد،اظهارداشت: هم اکنون ۴ بیمار به علت کرونا در این مراکز بستری که از این تعداد یک بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری است‌.

غلامی تصریح کرد: در دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در حال حاضر ۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جدید بستری و ۲ بیمار هم ترخیص شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه همچنین ۲ بیمار هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری است‌.گفت: طی شبانه‌روز گذشته موردی از فوتی براثر کرونا در استان مازندران گزارش نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha