دعوت از دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز برای حضور در دوازدهمین جشنواره سیمرغ

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از خانواده بزرگ دانشگاه برای حضوری فعال و اثرگذار در دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری سیمرغ دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی نظام سلامت با عنوان «سیمرغ»؛ با اعلام فراخوان رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.

«عباس سلطانی» توضیح داد: بر اساس اعلان رسمی دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ که با محوریت افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار می شود، اساتید، اعضای هیات علمی، پزشکان نظام سلامت، کارکنان، دانش آموختگان، دانشجویان ایرانی و غیر ایرانی، می توانند در این رویداد بزرگ حضور یافته و آثار خود را ارسال کنند.

او ادامه داد: دوازدهمین جشنواره سیمرغ در بخش های «نمایشنامه نویسی»، «فیلم»، «ادبی»، «هنرهای تجسمی»،«سرود»، «پادکست»، «تحقیق و پژوهش» و «کتابخوانی» برگزار می شود.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: طبق زمانبندی این جشنواره، علاقه مندان می توانند از پانزدهم خرداد تا پایان مهر سال جاری نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند و آموزش های لازم نیز در این بازه زمانی ارائه می شود.

سلطانی، زمان داوری این دوره از جشنواره بین المللی سیمرغ را پانزدهم آبان و تاریخ برگزاری اختتامیه این جشنواره را در آذر سال جاری اعلام کرد.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه با دعوت از تمامی واجدان شرایط برای حضوری فعال و موثر در این رویداد بزرگ فرهنگی و هنری وزارت بهداشت، اظهار کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت دبیرخانه این جشنواره به نشانی الکترونیک festivalf.ir نسبت به نام نویسی و نیز ارسال آثار خود، اقدام کنند.

تمامی اطلاعات لازم و تغییرات احتمالی در برگزاری این جشنواره از طریق کانال خبری رسمی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اعلام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha