آزادی۶۲ زندانی زنجانی  به مناسبت هفته قوه قضائیه

۶۲ زندانی به مناسبت هفته قوه قضائیه در استان زنجان از زندان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رئیس کل دادگستری زنجان در حاشیه این بازدید و دیدار چهره به چهره با زندانیان  که با حضور همه  ۱۶۳ قاضی استان شامل،  قضات محاکم،دادسراها ،تجدید نظر ، شورای حل اختلاف و  همچنین مدیران سازمانهای تابعه  برگزار شد،ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای مظلوم هفتم تیر اظهار کرد: در راستای اجرای سیاستهای قوه و تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر توجه به امور زندانیان و تعیین تکلیف زندانیان امروز با حضور  مسئولان قضایی استان و قضات  استان دیدار چهره به چهره با زندانیان در سه حوزه قضایی زنجان ، ابهر و خدابنده برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی تصریح کرد: نتیجه این حضور دیدار چهره به چهره  و بررسی مشکلات  732 نفر اززندانیان و با کمک ستاد دیه استان  62  زندانی آزاد و  تعداد  52  نفر از  زندانیان واجد شرایط مرخص اعزام شدند.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری قضات استان در اجرای سیاستهای قوه در استان اظهار کرد: استان زنجان در اجرای برنامه های ابلاغی قوه بویژه برنامه عملیاتی اقدامات موثری انجام داده است.

وی هدف از این دیدار ها را  بررسی مشکلات زندان و زندانیان و فراهم نمودن زمینه آزادی محکومان مشمول است که صدور احکام مجازاتهای جایگزین حبس ، استفاده از نهاد های ارفاقی و پابند الکترونیکی توسط قضات  را اقدامی قابل تقدیر  بیان کرد.
 
انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha