استقرار میز خدمت اداره کل صنعت، معدن و تجارت در مصلای نماز جمعه شیراز

ایزدی: برپایی میز خدمت با هدف ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به مردم، صاحبان صنایع، معادن و تجار است

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، به مناسبت گرامیداشت دهه تولید و تجارت ، میز خدمت اداره صمت باحضور حمید رضا ایزدی مدیرکل صمت، معاونین و روسای ادارات ستادی در راستای مشاوره برای رفع مشکلات فعالین واحدهای صنعتی،معدنی، تجار و اصناف در مصلای نماز جمعه مرکز فارس _ شیراز برپا شد.
مدیرکل صمت استان فارس با اشاره به برگزاری میز خدمت به منظور پاسخگویی مستقیم با مردم و تبیین وظایف اداره کل صمت و ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به صاحبان صنایع، معادن و تجار گفت:برگزاری میز خدمت در راستای حقوق شهروندی، ارتباط نزدیک دولت با مردم ، پاسخگویی به مردم در جهت اهداف توسعه ای است.
حمیدرضا ایزدی افزود: میز خدمت به عنوان یک فرصت رو در رو میان مسئولان و کارشناسان با مردم است تا با در دسترس بودن، خدمات و مشاوره های مورد نیاز را به مردم ارائه نمایند.
ایزدی اضافه کرد: برپایی میز خدمت برای عموم مردم، صاحبان صنایع خرد و کلان، تجار ، اصناف و بازرگانان در راستای تسهیل روند و فرآیند برنامه های اقتصادی و تولیدی است.
وی اظهار داشت: اداره کل صمت همواره با برپایی شرائط مناسب برای مردم ، خود را موظف به راهنمایی و پاسخگویی به مردم و بنگاههای اقتصادی می داند.
گفتنی است : در میز خدمت مسائل و موضوعات صنعتی، تولیدی، معدنی ، تجاری ، صنوف و بازار و... مطرح ، تسهیل و رفع موانع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha