کد خبر: 200572
۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
 مسیر اقتصادی در حال رشد قرار دارد

رئیس جمهور گفت: رشد سرمایه‌گذاری، ماشین‌آات تولیدی، تولید، اشتغال و نهایتا رشد اقتصادی در کشور در شش‌ماه دومِ ۱۴۰۰ و پایان سال گذشته و آن‌چه در سال جاری دنبال می‌شود نشان‌گر این است که کشور به‌سوی رشد اقتصادی و رشد تولید حرکت خوبی را آغاز کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در همایش روز صنعت و معدن طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار داشت: پرداختن به موضوع صنعت و معدن در همه ایام سال باید مد نظر قرار بگیرد ولی این روز به‌منظور توجه خاص تمام مسئولان و دست‌اندرکاران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: باید به مزیت‌های ما در این حوزه و هم‌چنین مشکلات و موانع و هم‌چنین خواست فعالان عرصه معدن مورد توجه قرار بگیرد. سهم ایران در تجارت منطقه و جهانی از باب حوزه معدن داشته باشد که این مهم باید مورد دقت مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ رشد خوبی در عرصه تولید داشتیم؛ صنعتگران تلاش خوبی انجام داده‌اند و رشد سرمایه‌گذاری، ماشین‌آات تولیدی، تولید، اشتغال و نهایتا رشد اقتصادی در کشور در شش‌ماه دومِ ۱۴۰۰ و پایان سال گذشته و آن‌چه در سال جاری دنبال می‌شود نشان‌گر این است که کشور به‌سوی رشد اقتصادی و رشد تولید حرکت خوبی را آغاز کرده است. هم‌چنین که این رشد فناوری‌پایه و دانش‌بنیان است. امروز صنعتگران به این رسیده‌اند که رشد را باید با رشد علم و فناوری دنبال کنند.

منبع:تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha