امیدآفرینی اصلی‌ ترین وظیفه روابط عمومی‌ هاست

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: ایجاد نشاط و امید در جامعه، ارتباط مستمر با رسانه‌ ها و تبیین رویکردهای دستگاه‌ از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین وظایف روابط عمومی‌ ها است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دومین همایش شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های شهرستان‌ های زرند، راور ‌و کوهبنان با حضور مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان، فرماندار زرند، اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های شهرستان‌های زرند، راور ‌و کوهبنان و مسئولین روابط عمومی ادارات و ارگان‌ های زرند به میزبانی شرکت تولید نیروی برق زرند در محل نیروگاه حرارتی این شهر تشکیل شد.

مجتبی اسدی‌ زاده مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان، در این همایش گفت: همه ما وظیفه داریم به سمت امیدآفرینی در جامعه حرکت کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مؤلفه‌ های سواد، دارا بودن سواد رسانه‌ ای است و عدم شناخت و تسلط کافی در این حوزه، آسیب‌ های جدی به دستگاه‌ ها وارد می‌ کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان، افزود: ایجاد نشاط و امید در جامعه، ارتباط مستمر با رسانه‌ ها و تبیین رویکردهای دستگاه‌ های مختلف به عنوان پل ارتباطی، از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین وظایف روابط عمومی‌ ها است.

اسدی زاده با اشاره به هجمه‌ های دشمنان نظام و جنگ ترکیبی که به راه انداخته‌ اند، امیدآفرینی و افزایش نشاط اجتماعی از سوی روابط عمومی‌ ها بسیار ضروری و با اهمیت دانست و تصریح کرد: روابط عمومی‌ ها اقدامات جهادی دستگاه‌ ها را به نحو شایسته‌ ای منعکس کنند؛ تا موجب امیدآفرینی شود.

سیدرضا حسینی‌ نژاد فرماندار زرند و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان نیز در این گفت: فعالیت‌ ها و اقدامات روابط عمومی دستگاه‌ های اجرایی، مصداق بارز جهاد تبیین و بیانگر تلاش ها و اهتمام مدیران برای خدمت‌ رسانی بیشتر به مردم است.

وی به اهمیت کار روابط عمومی‌ ها در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدماتی اشاره و بیان کرد: در واقع‌ روابط عمومی‌ ها پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم هستند.

شایان ذکر است؛ در ادامه این همایش، تعدادی از مسئولین روابط عمومی‌ ها به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و در پایان، حکم فرماندار زرند به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های شهرستان‌ های زرند، راور و کوهبنان به امضای استاندار کرمان، قرائت و اعطا شد.

احکام دیگر اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های شهرستان‌ های زرند، راور و کوهبنان نیز به آنها اعطا شد.

امیدآفرینی اصلی‌ ترین وظیفه روابط عمومی‌ هاست

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha